ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Juha Mäki-Ketelä
Adressin tekijä

/ #443 Padot murtuvat

28.01.2009 07:03

Morjensta taas pienen hiljaiselon jälkeen!

Olen tässä viime päivät harjoitellut uudenlaisia peliliikkeitä, joten en ole juurikaan ehtinyt tänne kommentoimaan homman kehitystä. Peli kiristyy...

Kuten kaikki olemme iloksemme saaneet havaita, niin
a) media on alkanut entistä enemmän kirjoittaa tästä holtittomasta maahanmuuttopolitiikasta ja
b) keskustelu on entistä asiallisempaa. Esimerkiksi rasisti-, natsi- ja fasistikortit eivät enää juurikaan heilu (jos joku muuten tarvitsee sellaista, minulla on niitä tuolla sähköpostissani kyllä ylimääräisiä...).


Tässä esimerkki hyvistä uutisista, terveisiä vaan Tampereen Tohloppiin:

MAAHANMUTTOKESKUSTELU KUUMENEE
Maahanmuutosta kehkeytyy oikein kunnon poliittinen keskustelu. Perussuomalaisten ja nimenomaan maahanmuuttokritiikillä ratsastavien voitto kuntavaaleissa oli vasta esimakua. Eduskuntavaaleissa 2011 nähdään, millaiset yhteiskunnalliset patoutumat ovat lähdössä liikkeelle. Kaikki puolueet joutuvat vakavissaan paneutumaan maahanmuuttoon liittyviin todellisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin. Perussuomalaiset vahvistuvat huomattavasti, mutta Halla-ahon siipi tulee pistämään Timo Soinin johtajataidot koville. Perussuomalaiset saattavat yllättää jo kesän 2009 eurovaaleissa, jos valitsevat oikean taktiikan.

http://atuubi.yle.fi/ajankohtaisohjelmat

*****

Kuten olen jo monta kertaa todennut, pitkässä juoksussame me voitamme tämän kamppailun. Suomen kansa arvostaa totuutta. Se on meidän puolellamme.