USA boikottiin

Rauha

/ #13

12.12.2014 11:23

Miksi pitää heti ryssitellä? On selvästi USAn: propaganda aivopessyt teitä! Sellaisen johtopäätöksen voi sitten vetää teistä. Ymmärtäkää jo naapurimailla on aina jokin historia sekä hyvää että huonoa. Ei tarvitse pelätä aina lähinaapuria vaan täytyy solmia hyvät suhteet siihen, koska sen kanssa elämme ja tullaan elämään jatkossakin, aina!

USA taas työntää kuononsa kaikkialle. Haluaa olla ainut supervalta! Tällä hetkellä se tekee koko EU:lle suurta taloudellista vahinkoa..panostamalla EU maita sanktioihin. Mehän kärsitään niistä. Ehkä rikkaille ihmiselle se ei olekaan niin kova paikka, mutta suurin osa väestöä on keskipalkalla ja osa tulee juuri ja juuri toimeen. Ajatelkaa nyt, jos taloudellinen tilanne laskee vielä enemmän..levottomuudet kasvavat ja kohta meilläkin pidetään mellakoita! Onko tämä USAn palvonta nyt sen arvoista??? Täytyy ajatella Mikä on Suomen parhaaksi ootaen maantieteellistä sijaintia huomioon. Täytyy lopettaa tämä ryssän viha. Muuten emme paljon erota natseista, häpeä!!!