Rahan luominen opetettava oikein

Ei luojakaan käytä rahaa luodessaan ihmeellistä ja laajaan universaalia.

/ #11 Numeroiden luomisteoria

30.01.2015 08:58

Mutta eikö raha ele kuluvaa ja pilaantuvaakin ja sitä on väliin romutettavakin. Pinetaanko rahaa vastaava määrä tilalle vai onko jo kokonaankin siirrytty pelkkiin numeroihin, kun kaikki alkaava luopumaan käteisestä rahasta ja maksaavat pankkikorteilla, pelkillä numeroilla. Monissa pankeissa käteistä rahaa ei ole ollenkaan.  KYLLÄ RAHAN LUOMINEN ONNISTUU VARMASTIKIN HYVIN JA USEAMMALLA TAVALLA,VARSINKIN KUN SETELIT POISTUUVAT KÄYTÖSTÄ KOKONAAN, HELPOTTUU MONI MUUKIN ASIA, PUHUTAAN RAHA- TAI NUMEROSUUNNITTELUSTA LUOMISEN SIJAAN.

Voidaan opettaa jo nyt numero suunnittelua, jos omaluku on suurempi,kuin toisen, seuraa kateus, "ei pidä olla kateellinen jos toisella on suurempi luku". Lulua ei voi itse muuttaa suuremmaksi, vaan hyväveli/siskojärjestelmä, myyjä katsoo taulukosta ja pankille ilmoittaa mitä toinen saa ja mitä maksaa.

RAHAT, SETELIT, KUN EIVÄT RIITÄ KATTAMAAN NUMEROITA.

Helpottaa kun ei Kiinasta enää tarvitse lainarahaa käydä kysymässä, eikä puhua seteleiden lisäpainamisesta.