Elävän Lasipalatsin aukion puolesta!

Me olemme se sosiaalinen katukulttuuri

/ #19

28.06.2015 15:43

Mistä muualta löytyy live musiikkia, vaihtuvia artisteja ja taiteilijoita joissa ei maksa narikka tai sisäänpääsy ja kaikki keikat on aina ilmaisia, voi tulla juomaan ihan vaikka teetä. Musiikkityylejä on jokaiseen ikä- ja tyyliluokkaan sekä ilmapiiri on äärimmäisen suvaitsevainen ja lämmin. Olemme saaneet läheisiä ystäviä muista arkensa jakaneista.

Lasipalatsinaukio on niin monen kohtaamis- ja tapaamispaikka. Saa tulla niin lasten kuin koirienkin kanssa (tietenkin kellonaika huomioon ottaen), siellä kun ei pahemmin mitään rettelöitsijöitä olla tavattu. Paikka on turvallinen ja kotoisa.

Siellä kuullaan ja nähdään niin uusia tulokkaita, vuosia underground-osastolla viihtyneitä taiteilijoita sekä tunnettuja nimiä. Siellä henkilökunta ottaa henkilökohtaista kontaktia asiakkaiden kanssa ja meidän kokemuksen perusteella aina vain positiivisella, elävällä energialla.

Mukavin plussa tänä kesänä, mbar run; paikan päällä kokoonnutaan, oli sitten henkilökuntaa, asiakasta tai vain juoksun harrastajaa, tavarat saa jättää paikan päälle, lähdetään liikkeelle ja palatessa oli juotavaa ja terveellistä syötävää, ilmaiseksi, ihmiset saavat jäädä tutustumaan tai jatkaa matkaansa, oli niin tai näin, täällä monen ihmisen arki yhdistyy.

Emme vastusta museota, mutta toivoisimme kovaan ääneen kompromissia meille jotka elämme lomaa ja arkeamme täällä, joiden monet muistot sisältyy tänne. Me ihmiset olemme se sosiaalinen katukulttuuri johon ei tarvita pääsylippua.