Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta

Vieras

/ #2

30.06.2015 17:31

Nämä muslimit vaatii, että heidän kotimaissa pitää elää maassa maan tavalla, ja kristittyjen yms. ei anneta edes elää! Suomessa nämä muslimit elää kuin omassa kotimaassansa ja heidän mielestään suomalaiset ovat rasisteja.

Verrataanpa maahanmuuttajataustaisia muslimeja suomen tataareihin. Tataarit tuli 1000 vuotta sitten Suomeen ja he oppi suomen kielen. Tataarit muistuttavat ketä tahansa suomalaista, koska jopa tataarinaisetkin pukeutuu kuin suomalaiset naiset.

Kun taas nämä maahanmuuttajataustaiset muslimit eivät ole kiinnostuneita opiskelemaan suomen kieltä, töistä tai kouluttautumisesta. He elävät kuin kotimaassaansa, kaiken pitäisi mennä islamilaisen lain mukaan tai muuten tulee paha mieli. Lakikaan ei koske heitä, vaan he saavat ihan vapaasti silppoa tyttäriään ulkomaille saakka. Koulussakin heille annetaan eri vapauksia, esimerkiksi liikuntatunnillakin on kamalaa, jos hiukset näkyy! Ihmettelenkin, että mitä seksuaalista niissä hiuksissa on? Voi kamalaa, jos hiukset näkyy.