Pyhävuorelle kanavanippu C

Teuva

/ #1 Tasavertaisuutta

31.07.2009 17:37

Onkohan kyse aivan mahrottomasta asiasta vai onko kyseessä välinpitämättömyys tai syrjintä meitä suupohjan alueella asuvia kohtaan,kun emme voi nährä TV- stämme esim: Urheilukanavaa koska Pyhävuorella olevassa mastossa ei ole kanavanippu C:tä kyllä mielestäni 2000,luvun hyvinvointi Suomessa tälläinen asia pitää jo kuulua ns: jokamiehen,(naisen) oikeuksiin koska lupamaksut ovat samat meillä kuin niillä jotka näkevät paljon enempi kanavia.Nyt vain tämä kyseinen asia kuntoon,ja onhan meillä alueellamme monta kivenkovaa kansanedustajaa varmaan heirän sana yhressä painaa sen verran,että saamme viimeistään ensi talvena kylminä iltoina katsella esim: sitä Urheilukanavaa.Varmaan tässä tarvitaan vain yhteen hiileen puhaltamista,ja halua tarttua tuumasta toimeen,että ei tämä asia jää vain meinaamiseksi joten toimintaa,ja hyvää yhteistyötä meirän kivenkoville päättäjillemme.Yhressä olemme vahvoja joten hyvää,ja toimeliasta asiaan tarttumista.