Irc-Gallerian uutta ulkoasua vastaan

Adressin tekijä

/ #67

09.10.2009 13:02

niinkuin olen jo sanonut täällä ja muualla muutamille muille, et taida itse ymmärtää. ei uuden gallerian tarvitse kadota minnekkään. me haluamme vain mahdollisuuden valita itse käyttääkö uutta vai vanhaa ulkoasua. ei luulisi sen olevan kovinkaan epäselvää lukemalla adressin teksti. vanha ulkoasu. vaihtoehdoksi. mikä saa sinut luulemaan että tässä on pelkkiä teinejä valittamassa? ja kyllä, olen tietoinen teemasta, jos luit edellisen kirjoitukseni niin siinähän siitä puhutaan. toistanpa vielä kerran, jos tällä kertaa jo menisi perille: me emme halua uuden gallerian katoavan, haluamme vaihtoehdon käyttää jompaa kumpaa ulkoasua (oletusarvoisesti uusi ulkoasu kaikille toki), niin että tämä classic-teema sisältäisi myös vanhan gallerian ulkonäön lisäksi kohteiden järjestelyn kuten vanhassa galleriassa.ja edelleen, suurin osa meistä käyttää jonkunnäköisiä maksullisia ominaisuuksia galleriassa, joka tekee meistä maksavia asiakkaita. asiakkaan mielipiteen tulisi aina olla tärkeä, riippumatta siitä, montako asiakasta on kyseessä.