Irc-Gallerian uutta ulkoasua vastaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Irc-Gallerian uutta ulkoasua vastaan.

Oskari Nevalainen
Helsinki

#51 tjaa

06.10.2009 21:45

Epäilen suuresti että kaikki nimikirjoitukset tässä olisivat uniikkeja
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#52 epäile rauhassa

06.10.2009 22:15

mä ainakin kirjottanu vaan kerran.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

07.10.2009 01:49


Carita Ahokas
Varkaus

#54 Pistipähän miettimään.

07.10.2009 09:37

Noniin, aluks eka katoin, että voi v*ttu tää on ruma, sitten totuin melkein kokonaan, sitten kyllästyin valittelijoihin. Nyt alan kyllästymään valittelijoista valittelijoihin. Et osaks mä mietin et se vanha ulkoasu on parempi (mut uus ei oo niiin syvältä p*rseestä), osaks mä alan kyllästyy noihin "VANHA GALLERIA TAKAS!!1"- kommenteihi, että (jos olisin ylläpitäjä) voisin jopa piruillakseni jättää vaan tuon ulkoasun.

Mutta miettii sitten, kumpi on kannattavampaa gallerian kannalta; uhalla olla näitä käyttäjiä vastaan vai kuunella oikeesti niitä? Ottaen tosiaan huomioon nämä VIP-käyttäjät, niitähän ei ihan vähän ole. Jos kuvitellaan, ettö kaikki uhoojat ei ole allekirjoittaneet, sovitaan luvuksi vaikka 17 000 (tällä hetkellä allekirjottaneita päälle 15 600) ihmistä uhkaa lopettaa galllerian, ja puolet niistä olis VIP- käyttäjiä, se tekee 8 500 VIP- käyttäjän menetystä. Kuvitellaan, että nämä VIP- käyttäjät menevät sillä 10e/vuosi hinnoittelulla, niin galleria menettää siinä jo 85 000 euroa. Tottakai tää voi olla pienempi summa, kun VIP käyttäjiä ei ole niin paljon, mutta sitten on näitä, jotka maksaa sen 3e/2kk, mutta ei koko vuotta kuitenkaan. Mutta kuitenkin, galleria menettää ainaknin tuhansia euroja, jos tälläinen massapako tapahtuu, enkä usko, että galleriaa pidetään yllä "pelkän harrastuksen vuoksi". Ja muutenkin muut rahastuskeinot, mitä galleria käyttää tuolla, varmasti niiden käyttö vähenee. Vaikka se on kyse iha pienestä prosentti määrästä, se voi olla hyvin suuri menetys gallerialle, ja vaikka se olisikin se pieni prosentti niistä tuloista.

Etjuu, kyl mä ainankin palauttasin kuitenkin sen takaisin. Et ei tää malta iha turha olla, miettii vielä niitä valituksia, mitä galleria on jo saanu muilta käyttäjiltä, jotka ei ole allekirjoittaneet tätä..
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#55

07.10.2009 14:47

carita, sulla on pointtia tossa ::)
Iiro Krankka
Muhos

#56

07.10.2009 15:08

Voi teinit. Ettekö älyä että 15 000 käyttäjän mielipiteillä ei ole merkitystä verrattuna koko käyttäjämäärään (500 000). Jos ootte noin riippuvaisia, turha uhkailla että ootte lähössäkään tuolta pois. Ja luulette varmaan että uudistus oli 1 päivän projekti ja että teidän mielipiteillänne tässä asiassa on väliä? Ylläpito tuskin pisti Galleriaa uusiksi vain kokeilun vuoksi jonka jälkeen heti ensimmäisen vikinän kuullessaan vaihtavat sen takas. Teidän mielipidettä ei kysytty, joten älkää sitä kertoko! Jos kerrotte, älkää luulko että se mitenkään vaikuttaa =)
Mira Asikainen
Masku

#57

07.10.2009 15:53

On toki hienoa, että IRC-galleriaan tuli lisää uudistuksia, ei siinä mitään. Kaikkein harmillisinta on vain se että koko ulkoasun piti muuttaa muotonsa ii2:sen kaksoismuodoksi, eli missä on gallerian persoonallisusus??

Uudistuksia saa tulla, kunhan vanha kunnon ulkoasu ja modaukset pysyisivät ennallaan, jolloin ei tarvitsisi puhua IRCii2:sta.
Niina Ohanen
Helsinki

#58 hmm

07.10.2009 19:42

"Teidän mielipidettä ei kysytty, joten älkää sitä kertoko! Jos kerrotte, älkää luulko että se mitenkään vaikuttaa =)"

Tuota noin, pistää vain miettimään, että itse käyttäjät niitä asiakkaita ovatkin. Kaikissa yrityksissä asikas on aina "ykkönen" ja asiakkaan mielipidettä on kuunneltava hyvin tarkasti, jos menet kampaajalle ja tulos ei miellytä tai se on mennyt pieleen, hyvä asiakaspalvelu korvaa sen veloituksetta. Maksatko turhasta ja siitä että tulos ei miellytä ? suuri osa irc-gallerian käyttäjistä ovat vip-asikkaita ja maksavat palvelusta, ja kun se ei miellytä siitä ei edes saisi sanoa ? Typerää, tulee kysymys : mitä vikaa vanhassa oli ? kysyikö kukaan itse käyttäjiltä että haluaako uudistusta, valituksen perusteella ei ollut toivottua.Ja kyllä muutkin kuin "teinit" muutoksesta ovat valittaneet, eivät vain jaksa olla naurettavia ja mennä ylläpidolle siitä vinkumaan. Itseni mielestä tämä adressi on hvyin asiallinen ja fiksu vaihtoehto ilmaista mielipidetttä, kysymys on siis ulkoasusta, mikä on kamala kopio ii2 ja kuvakkeesta.
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#59 haha

07.10.2009 21:59

iiro krankka, loistit juuri tyhmyydelläsi.
Isania Häkkinen
Tampere

#60 Viesti nro 49 tappoi minut nauruun

08.10.2009 00:25

Eikös yllåpito ilmoittanut jo, että jatkossa jokainen käyttäjä voi muuttaa ulkoasua oman mielensä mukaan? Siinä. Lapset, lopettakaas nyt niiden ranteiden viiltely. En ole vielä huomannut yhdenkään yli kakskymppisen itkevän näin paljon ku Galtsusta tuli niin kauheen ruma itkuparku.

Jessus. Enää toivonkin vain että jokaikinen allekirjoittaja oikeasti poistaisikin tietonsa, saataisiin samalla siivottua pahimmat vajokit veks.
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#61

08.10.2009 00:59

jessus vaan itelles. luuletko, että tässä oman profiilisivun takia itketään? KOKO SIVUSTON ULKOASUSTA oli puhe. missäs ylläpito tiedottaa että voi muuttaa koko sivuston ulkoasua? luitkohan nyt ite ihan kunnolla mitään? edes viestiä numero 49? ja esimerkiksi minä olen yli 20. vajokki.
Nikita Rottinen
Espoo

#62

08.10.2009 09:31

Toi uus ulkka on nii sekava >__> Tai siis, ei siinä mitään pahaa muuten, mutta kun se on vaan sekava.. Ja "epägalleriamainen". Eniten ärsyttää nuo uudistukset. Varsinkin kaveri lista on outo.. O____o'
Galleria oli ihan tarpeeksi hyvä, ei sitä tartte alkaa uudistaa...
Antti Holopainen
Kuopio

#63 Kysyttävää

08.10.2009 09:59

Tänäänkö allekirjoitukset printataan ja lähetetään ylläpidolle vai vieläkö tämä jää tänne kun allekirjoituksia tulee vieläkin melko runsaasti?

Ylläpidon mukaan vanhaa Galleriaa ei saada näillä näkymin takaisin mutta jotakin heidän on tehtävä asian eteen kun sen verran suuri haloo tästä kuitenkin syntyi.
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#64

08.10.2009 11:57

kyl tää tässä varmaan illalla viimestää tulostukseen menee, puolenyön jälkee nimiä tullu vaan joitain kymmeniä, et alkaa laantua pikkuhiljaa nimivyöry :)
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#65

09.10.2009 02:01

asetuksissa nyt mahdollisuus valita koko sivuston teemaksi classic (vanha takas!)

tämä on edistystä, mutta toivottavaa olis myös että laatikot olis samoilla paikoilla ku vanhassa. :) huomenna lähtee adressi postiin joka tapauksessa

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.10.2009 10:42


Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#67

09.10.2009 13:02

niinkuin olen jo sanonut täällä ja muualla muutamille muille, et taida itse ymmärtää. ei uuden gallerian tarvitse kadota minnekkään. me haluamme vain mahdollisuuden valita itse käyttääkö uutta vai vanhaa ulkoasua. ei luulisi sen olevan kovinkaan epäselvää lukemalla adressin teksti. vanha ulkoasu. vaihtoehdoksi. mikä saa sinut luulemaan että tässä on pelkkiä teinejä valittamassa? ja kyllä, olen tietoinen teemasta, jos luit edellisen kirjoitukseni niin siinähän siitä puhutaan. toistanpa vielä kerran, jos tällä kertaa jo menisi perille: me emme halua uuden gallerian katoavan, haluamme vaihtoehdon käyttää jompaa kumpaa ulkoasua (oletusarvoisesti uusi ulkoasu kaikille toki), niin että tämä classic-teema sisältäisi myös vanhan gallerian ulkonäön lisäksi kohteiden järjestelyn kuten vanhassa galleriassa.ja edelleen, suurin osa meistä käyttää jonkunnäköisiä maksullisia ominaisuuksia galleriassa, joka tekee meistä maksavia asiakkaita. asiakkaan mielipiteen tulisi aina olla tärkeä, riippumatta siitä, montako asiakasta on kyseessä.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

09.10.2009 21:31


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

10.10.2009 19:41


Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#70

11.10.2009 04:14

todellaki on totta, mutta irc-GALLERIAHAN on irkkaajien kuville (voi ku oliski viel)
Mika Latvala
Lapua

#71 Vatkataan ja vatkataan...

11.10.2009 14:47

Ei se siitä valittamalla parane. Tehkää itse parempi. Samaa käytiin läpi kun Suomi24 uudistui. Viikko pari, niin oli jo uudistus unohtunut ja uutta palvelua OSATTIIN KÄYTTÄÄ.
Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#72 huoh

11.10.2009 19:36

vittu et jotkut on pässejä. ei kyse oo siit ettei osattas käyttää. jos sua ei kiinnosta adressin tavote ni mitä sä tuut siitä tänne itkemää?

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

12.10.2009 22:38


Tuomas Hakala
Adressin tekijä

#74

13.10.2009 10:21

voi niko parka, loppuikko hienot argumentit kesken?
Mikko Lepomäki
Pomarkku

#75 Juu ei

13.10.2009 15:58

Uusi ulkoasu on tosiiankin kamala