Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

Seinäjoki

/ #12

03.12.2009 08:31

Niin, mitäpä sitä lääketiedettä kokonaan tyrmäämään. Sitä tarvitaan. Sellainen medikalisaatio vaan on kummallista. Se kun kaikkeen myyvät lääkkeitään. On masennukset ja adhd:t. Ihan normaaliin elämään kuuluvista ilmiöistä tehdään sairauksia ja terapiaa on joka asiaan. Lääkelobbarit ostavat lainsäätäjät säätämään poliisit jahtaamaan aivan kunnon ihmisiä kuin mitäkin rikollisia ja koirat haukkuu. Luovat hysteriaa ihmisiin tiedotusvälineitten kautta kun ovat kytköksissä kaikkeen mikä tuottaa rahaa. Siitä Suomen fasismista, miten se tällä hetkellä näkyy niin ollaan muka niin erinomaisia, monia muita maita parempia kun on Nokiat sun muut kehitysmaissa riistoa harjoittavat yhtiöt ja sitä sitten ihaillaan. Onneksi tuli tää lama. Siinä kyllä saattaa käydä niin että ääri-ilmiöt entisestään lisääntyy sen myötä. Luonto kiittää. Se taitaa olla niin että toinen näkee fasismia siinä missä toiselle kaikki on demokratiaa. Minulla on sellainen mielipide että aika näennäisen demokraattisia nuo valtaapitävien systeemit. En nyt tarkoita että jossain maassa olisi jotenkin paremmin. Kansaa huijataan kaikkialla. Kiinnostaisi tietää, mitä kätkeytyy ns. Uuden maailmanjärjestyksen taakse. Ei välttämättä pelkkää hyvää. Nämä EU:t, Usat ja Neukut ja YK ovat olleet osa sitä politiikkaa. Hyvin tekopyhiä instansseja jokainen. Yhden valtion maailma, ei pakopaikkaa, ei mahkuja vallankumouksiin. Sellaista järjestystä puhuvat maailman huippupäättäjät ja viimeksi Suomen Tasavallan Presidentti Halonen. Puhui YK:n roolista Uuden maailmanjärjestyksen saavuttamisessa. Jos ei kuulosta mitenkään tutulta niin googleta New World Order tai Uusi Maailmanjärjestys. Sellaista fasismia tarkoitin. Näennäisen rauhallista, mitä nyt lähi-idässä paukuttelevat mutta muuten ollaan niin ihmiskunnan hyväntekijää. Suurvalta hyökkää pienempiensä kimppuun ja huutaa puoli maailmaa mukaan ja meidänkin päättäjät lähettää sotilaita Afganistaniin kun pyydetään. Afganistanin ei välttämättä tarvitsisi kuulua meille mitenkään. Nyt se kuuluu. En ihmettele jos tulee jotain terroristista vastinetta sieltä päin jossain vaiheessa. Sellaisessa toiminnassa ainakin itse olisin ensimmäisten joukossa jos tänne joku suurvalta hyökkäisi.