Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

Seinäjoki

/ #19

05.12.2009 06:57

Minun puolestani Lappi saisi olla itsehallinnollinen, kaikkein pohjoisin osa saamelaisille ja Karjala karjalaisille, Savo savolaisille ja ihan sama olisi vaikka joka kylä tai kaupunginosa olisivat omia valtioitaan. Olisi siinä puolensa, hyvät ja huonot puolensa. Kaikenlaista separatismia kyllä kannatan kun nykyhetken suuruudenhulluusajattelussa on huonot puolet suuria. Yhteisymmärrystä varmasti on meidän välillämme monessa asiassa. Niistä väitteistä että kannabis lisää riskiä skitsofreniaan en voi olla välttämättä samaa mieltä. Sanoisin siihen että hyvin yleinen aine, kofeiini jota maailman väestöstä suurin osa käyttää jossain muodossa, kahvina, teenä, kaakaona tms on mahdollisesti aiheuttanut paljon kannabista enemmän psykooseja ja skitsofreenisia oireita. Stimulantit kun ovat aivan omiaan aiheuttamaan psykooseja, unettomuutta, paniikkihäiriöitä ja paljon muutakin sen lisäksi että verenpaine nousee, suolisto tykkää huonoa ja paljon muutakin. Sokerin liikakäyttö ei varmasti tee hyvää psyykelle tai fyysisesti. Viina se on joka kieltää pitäisi mutta järjetöntä se olisi jos kieltämään alettaisiin. Olipa joskus sellainen kieltolaki. Ei vähentynyt juominen tietääkseni. Ongelmat vaan lisääntyivät, rikolliset rikastuivat ja loppui kieltolaki. On sellaisia ihmisiä jotka pitävät itseään jotenkin muita raittiimpina ja parempina mutta kuka on raitis? Ei kahvinryystäjä ole kannabista käyttävää raittiimpi eikä silloin tällöin lasillisen ottava ole jonkin "huumeen" satunnaista käyttäjää. Päätä sekoittavia aineita on jokaisen elämässä, on vain paljon tekopyhyyttä ja toisten syyllistämistä. Sekoittavia aineita kuuluu ollakin. Niillä on hyviäkin vaikutuksia. Oikein käytettynä ovat hyvät vaikutukset huonoja suuremmat. Elinikä pitenee, psyyke voi paremmin ja ympäristö. Linnutkin syövät käyneitä marjoja, lehmät kärpässieniä ja ihminen on käyttänyt "huumeita" niin kauan kun ihmisiä on ollut. Youtubessa on hyvä video Gibraltarin apinoista kun ne kännäävät turistien juomanpohjia terasseilla. Kännissä kuin apinat. Siellä on sellainen video myös kun norsut ovat kännissä by rotten fruits ja kirahvit ja monet eläinlajit. Kannabiksesta vielä että sillä hoidetaan masennusta. Se on hyvä vaihtoehto lääketeollisuuden myrkyille. Vähän tai ei lainkaan riippuvuutta aiheuttava sellainen.