Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

Adressin tekijä

/ #20 Hei Ville, Odotat ilmeisesti vielä asioiden kehittymistä

05.12.2009 21:52

Hei Ville. Separatismi on paikallaan nykymaailmassa, kulttuurit on rikkaus ja aina kuitenkin viehtymys vihreämpään ruohoon tuo veren vaihtuvuutta.

Aika vakuuttavaa tuo Sinun vertaukset lehmiin ja apinoihin, mutta Cannabis on huume sen käytön valvonta on välttämätön, minulla on noin 5v kokemus asioiden tiimoilta, joten en puhu p.s… seuraukset ovat yksi helvetti.

Eräskin äiti suri pauloihin joutunutta ainoaa poikaansa, paikallisen lehden palstoilla sydäntä särkevästi, noin pari viikkoa sitten. Poika oli saanut vuosi sitten aivoverenvuodon liiallisen käytön seurauksena, että stimulantit todella toimii.

En toki väitä kaikkia kokeilijoiden joutuvan ”pauloihin”. Vertailut tästä aineesta tulee tehdä toisiin huumeisiin, joilla on samanlaisia euforiaa aiheuttavia mekanismeja, muuten olemme hakoteillä. Jotta ymmärtäisimme psykoosin mekanismia ja sen kynnyksen ylittymistä, on tiedettävä synapsien ja neuronien ”kättelystä” melkoisesti, jossa toistuva tila aiheuttaa pysyvän Skitsofrenian. Tästä on kysymys ja puhun kun tiedän asiasta, voisin tietenkin verrata asiaa vaikka suggestiolla saatuun tai liikunnalla saatuun samankaltaiseen tilaan, mutta silloin puhuisimme jo muusta asiasta. On toki muitakin vaikuttimia tähän adressiin.
- Heikki