Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

Seinäjoki

/ #21

07.12.2009 19:06

Lääketiede ei tunne yhtäkään kannabiksen yliannostuksesta johtuvaa kuolemantapausta tai esim. aivoverenvuotoa sen käytöstä, se johtuu siitä että mikään cannabis-kasvin aineosa ei ole myrkyllinen. Kaliforniassa tutkijat syöttivät kerran sialle 80 kiloa hasista. Sika kuoli kun suolisto meni tukkoon. Hasiksessa kun on hennaa, joskus hiekkaa painon lisäämiseksi (4-30€/gramma kun maksaa) ja paljon kaikkea shittiä koska kukaan ei voi valvoa mitä siinä on kun kannabis on kielletty. Jos sille sialle olisi annettu kannabista puhtaammassa muodossa, hampun kukkana tai öljynä, ei olisi kuollut. Nukkunut pitkät unet vaan. Mitä tarkoitetaan sanalla huume, huumaavia aineita vai laittomia huumaavia aineita? Hollannissa kuka tahansa 18 vuotta täyttänyt voi ostaa kannabista coffee shopeista, olen itsekin tehnyt niin. Moni skitsofreenikko hoitaa kannabiksella oireitaan. Se on hyvä lääke moneen asiaan, vaarattomampaa nautintoainetta saa hakea, ei ole vastaan tullut. Ei ole mitenkään selvää kumpi oli ensin, skitsofrenia vai kannabis vaikka kannabista käyttävillä sitä hieman enemmän muuhun väestöön verrattuna esiintyisikin. Se on kielletty että raha menisi rahan luo. Lääketeollisuuden ja alkoholifirmojen osakkeita omistavat eivät halua että kukaan saisi laittaa pari siementä itämään, se olisi pois heidän voitoistaan. Suuret metsänomistajat eivät halua että puukauppa hiljenee tai hinnat laskevat kun hampusta tehdään paperia. Hamppu kun tuottaa saman määrän kuitua kolmanneksella metsän pinta-alasta. On nopeakasvuinen kasvi. Kapitalistit eivät halua että kansalaiset, normaalit tyhmät ihmiset alkavat ajatella liikaa, "passivoituvat", kieltäytyvät orjuutta vastaavasta työstä, loisisivat, loisivat vaan että massa olisi tehokasta, tuottavaa, tuottoisaa ja nöyrää. Siinä muutama syy kannabiksen kieltolakiin. Se alkoi Usa:ssa 30- luvulla, heti sen jälkeen kun kehitettiin prosessi jossa hampusta tehdään paperia eikä puuta tarvita paperin tekemiseen. Hamppu oli yleinen viljelykasvi, siitä tehtiin köysiä, säkkejä, vaatteita, ruokaa ja lääkkeitä. Joku keksi että metsäteollisuus voi varjella etujaan jos hamppu saadaan kielletyksi. Tiedettiin marijuanaa käytettävän. Alkoi propagandasota. Marijuana saa meksikolaiset ryöstelemään, väitettiin. Usa:n lääkäriliitto oli kriminalisointia vastaan. Sanoivat että masennus tulee lisääntymään jos ihmisiltä viedään lääke masennukseen. Ei auttanut. Isot rikkaat siat voittivat lainsäätäjät säätämään lain mieleisekseen kuten tässä maailmassa usein tapahtuu. Kun myöhemmin tultiin synteettisten patenttilääkkeitten aikaan, oli vieläkin enemmän rahanahneita rahamiehiä kieltolain takana. Muut länsimaat menivät Usa:n mallin mukaan niinkuin monessa asiassa on tapahtunut ja noidankehä oli valmis. Nyt on tultu aikaan kun kouluissa on "valistusta", valheita suoraan sanoen mutta keskiverto ihminen on siitä kummallinen että uskoo auktoriteetteihin niinkuin omaa järkeä ja uteliaisuutta ei olisi lainkaan. Sitä sitten sanovat tiedoksi ja faktoiksi sitä korruptoituneitten tutkijoitten (oikeat tutkijat kun jäävät vaille rahoitusta ja työpaikkoja tässä maailmassa) muka tutkimustietoa. Sitä mieltä minä olen. Ole sinä täysin vapaasti mitä mieltä haluat. Meillähän on mielipiteenvapaus vaikka käytännössä on asioita joista ei kannata esittää valtamielipiteestä poikkeavia mielipiteitä. Kannabis on yksi niistä asioista. Vähemmästäkin on ihmisiä teljetty lukkojen taakse muka sairaina tai rikollisina. Sellaista demokratiaa ja kansalaisyhteiskuntaa.