Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

Seinäjoki

/ #25

09.12.2009 18:12

Jaa että Kommunistisen Työväenpuolueen miehiä. Eikä Lapin Kansa enää julkaise kirjoituksiasi. Kiitos tästä adressista. Kaikki julkisuus on hyväksi laillisuus-projektillemme. Vain Ilkka-lehti on julkaissut adressin olemassaolon. Nyt se on http://www.ikikivet.com/heikkisuomalainen/poistettava.htm <- tuolla. Vastustusta tarvitaan että julkisuutta tulisi asialle. Lähtisiköhän IKL samalle asialle? Usuta koko puolueesi mukaan niin kannabiksen laillistajat kiittää ja kumartaa. Olemme kärsineet mediahiljaisuudesta vaikka 26000 nimeä tullut adressiin. Se ei ole ainoa kannabis-adressi netissä mutta yksi suosituimmista. Mitä enemmän meitä vastustetaan, sitä lähempänä asiamme on uutiskynnyksen ylittymistä. Kun ennemmin tai myöhemmin Hesari, Aamulehti, MTV3 ja Yle kertoo adressin olemassaolosta, nimiä tulee kymmeniä tuhansia lisää yhdessä hujauksessa. 0.5% Suomen kansasta on allekirjoittanut sen tähän mennessä.