Rajoittakaa laskuvarjohyppytoimintaa Hangossa!

Vieras

/ #5 Suhde

07.08.2010 10:13

Mikä antaa oikeuden marginaaliselle ryhmälle terrorisoida harrastuksellaan tuhansien mökkiläisten ja asukkaiden rauhan?

Omituisinta tässä koko sessiossa on se, kuinka lapsellisesti Hangon Lehdessä lentokerhon edustaja vetosi tunteisiin, miten lapset ovat surullisia, kun ei voi tulla kokemaan tätä suurta "yhteisöllisyyttä" lentomelun merkeissä. Meillä lapset ja aikuiset itkevät lentomelun vuoksi.

Onneksi piditte tauon lentomelun tuottamisessa, niin yhä useampi huomasi, miten piinallista tuo aiheuttamanne melu on miellyttävän rauhan jälkeen. Aiemmin en vastustanut toimintaanne, mutta viimeaikainen kirjoittelu ja tauko avasi silmäni ja korvani. Enkä ole ainoa.

Kovin on yksipuolista tämä lentokerhon viestintä... Vielä tiedoksi... me mökkiläiset kannamme huomattavasti merkittävämmän summan Hangon talouteen sekä kiinteistöveroina että yksityisten palveluiden käyttäjinä, kuin nämä laskuvarjot. Mikä antaa tälle piennelle ryhmälle etuoikeuden mökkiläisiin verrattuna?

Suosittelen laskuvarjoharrastajia tutustumaan tilastoihin ja opettelemaan laskutaitoja myös numeroilla kuka sitä Hangon kassaa kartuttaa.