Victoria Milan sivusto pois Suomesta!

yx äijä

/ #19 Kokeiltu on

01.12.2011 23:52

ei sillä että olisin hakenut "Victoria Milanin" sivustojen kautta mitään "pettämisseuraa" vaan pelkästään uteliaisuuttani.
Vaikka olenkin miespuolinen henkilö niin minua kiinnostaa positiivisessa mielessä se miksi ihmiset tukeutuvat toisiinsa tällaisten victoriamilan palveluiden kautta.

En ota kantaa siihen onko tuollainen sivusto moraaliton vai ei. Jokainen voi sen päättää mielessään oli se sitten ahdas tai avara.
Niin kuin joku totesikin tässä viestiketjussa "Ei tosiaan yhden sivun poistaminen ratkaise ongelmaa, eikä tarkoituskaan ole kai eliminoida pettäjiä - niitä itsestään epävarmoja ihmisiä tulee varmasti aina olemaan."
Tämän tyyppisiä deitti-palveluja kyllä riittää netissä eikä niitä välttämättä edes tarvitsisi siten julkisesti mainostaa suoranaisena ratkaisuna parisuhdeongelmiin. Vähän kärjistetysti sanoakseni jopa Facebook ajaa miltei saman asian ilman rahastusta. En ole kuitenkaan Facebookin käyttäjä enkä muidenkaan vastaavien palvelujen.

Sitten asiaan. Mitään tuolta Victoria Milan palvelusta ei ilmaiseksi tosiaankaan saa, kuten todettukin. Eikä ilmaisjäsenyydestä ole siten mitään hyötyä. Ainoastaan se toimii houkuttimena seuraavalle tasolle. Tämän todettuani latasin sitten kaikesta huolimatta "kovat piippuun" eli premium-jäsenyyden kuukaudeksi varmistaakseni "täyden hyödyn" jäsenyydestäni Victoria Milanin palvelusivustoilla.
Tein kuvallisen ilmoituksen rehellisesti ihan omana itsenäni Victoria Milanin sääntöjä noudattaen. Ja luin kyllä kaikki palvelun säännöt ja ehdot ennen aloitusta.
En ole siis mikään "rumistus" vaan itsestäni huolta pitävä, keholtani hoikka mutta treenattu. Harrastan kuntoilua joka päivä, pyrin terveelliseen elämäntapaan jne. sekä näytän ikäistäni paljon nuoremmalta vaikka olen jo puolessa välissä kuuttakymppiä.

Jo heti alkuun huomasin ettei ainakaan minunlaisilleni yli viiskymppisille papparaisille tuolla sivustolla ollut juurikaan mitään tarjottavaa, ainakaan tällä hetkellä.

Tuon jäsenyyteni aikana hain seuraa aktiivisista jäsenistä. Kotimaan lisäksi ulkomaita myöten sekä raportoin sivuston suomenkieliselle sekä englanninkieliselle ylläpidolle koko ajan sivuston pienistä teknisistä ongelmista, jotka saattoivat johtua myös muista tekijöistä. Automaatti vastasi sähköpostiini joka kerran että laitetaan työn alle.
Lisäksi raportoin ylläpidolle myös siitä etten ollut viikon aikana saanut yhteyttä keneenkään. Josko sitten viestit ja flirtit olivat menneet edes perille? Koin siten sivuston muut käyttäjät hieman epäkohteliaiksi kun en koskaan saanut keltään mitään vastausta flirtteihini, viesteihini tai chattiin. Feikkejä ehkä tai ottavat sitten liian vakavasti kontaktoitumisen noilla sivuilla?

Kahden viikon ponnisteluistani huolimatta en saanut ikähaitarissa 30-60v naisilta lopulta kuin yhden "flirtin". Kiitin flirtistä viestillä ja vastauskin tuli eli viesti näytti menevän ainakin tässä tapauksessa perille. Kysyin alkuun päästyämme tietenkin hänen tilanteestaan ja kokemuksiaan sivustosta. Yritin samalla saada vaivihkaa selville oliko hän ns. feikki-persoona tuolla sivustolla. Tuntui alussa aidolta, mutta hieman vähäpuheiselta enkä saanut hänestä oikein mitään irti. Jostain syystä hän sitten lopetti viestittelyn muutaman viestin jälkeen.
Hän sanoi kuitenkin saaneensa paljon yhteydenottoja ns. "suoran toiminnan" miehiltä, mutta ei pitänyt sen tyylisestä lähestymistavasta.
Kerroin jo heti alussa mm. etten ole tosiaankaan mikään "p***unhimoinen" mies ja lopettavani Victoria Milan-tilini kohtapuolin.

Tylsistyin vähän tuon viesteilyn jälkeen ja kirjoitin Victoria Milanin ylläpitoon lopettavani tilini, niin sieltä tuli edelleenkin vain automaattivastaus, jossa kerrottiin lyhyesti tilin lopettamisen seurauksista. Lähinnä ehdotettiin ensin tilin deaktivoimista omasta toimesta jolloin tilin voisi aktivoida vielä uudelleen myöhemmin sekä ettei tiliäni voida aktivoida enää uudelleen jos hyväksyn tilini lopettamisen heidän toimestaan.
Hyväksyin lopetuksen ja tilini lopetettiin saman tien. Jep, sivuston rahastustekniikka toimii kyllä moitteettomasti ja eleettömän varmasti.

Tuossa edellä olevassa viestiketjussa "Manulla" on hyvät argumentit alkuunsa ja kiteyttävät hyvin Victoria Milan-palvelun idean ainakin oman kokemukseni perusteella.

Jos olisin ollut ns. tosimielellä liikkeellä, niin olisin ollut kyllä aika pettynyt Victoria Milan sivuston palveluihin kokonaisuutena siinä mielessä että en olisi saanut sieltä mielestäni rahoilleni riittävää vastinetta.
Palvelusta näyttäisi saavan tällä hetkellä ehkä parhaimman hyödyn nuoremmat noin kolme-nelikymppiset, joidenka profiileja näytti olevan paljon.

Loppupalautteessani ylläpidolle mainitsin parannusehdotuksena harkittavaksi jonkinlaisen asiakastyytyväisyystakuun ottamista käyttöön. Voisi olla vaikka alennusta tai ilmaista jatkoaikaa. Nauravat varmaan kippurassa.
Luulen kuitenkin että itseluottamus voi olla siinä vaiheessa jo niin karkuteillä ettei mitään jatkoaikoja enää jaksa;-)

Joku voi miettiä että mitä sitten olisin tehnyt jos yhteydenottoja olisikin tullut pilvin pimein? No, pidin rajana vain viesteillä yksinomaan sivustojen kautta ja jäsenyyteni päättyessä myös viesteilyt automaattisesti loppuvat. En kaipaa tällä hetkellä salaista seuraa liki. Voisin kuvitella että alun jälkeen se olisi muuttunut varmasti enemmänkin rasitukseksi tapauksessani.
Voin sanoa kokemukseni jälkeen etten palaa Victoria Milanin sivustoille enää edes katselemaan jäsenyydestä puhumattakaan. Niin kylläkseni siitä touhusta sain.
Ainut mikä jäi tosiaankin omalla kohdallani harmillisesti puuttumaan oli juuri kontaktin saaminen aitoon ihmiseen. Olisi ollut mielenkiintoista viesteillä.

Nimimerkin "J" sika-assosiaatioista en kyllä itseäni tunnista. Pidän sivistyneenä tutkia ennen kuin alkaa hutkia... nöf nöf

Tässä tämä vähän erilainen lyhennelty kokemukseeni perustuva "Victoria Milan sivusto pois Suomesta!"-viestiketjun jatke. Joillakin voi olla varmasti täysin päinvastaiset kokemukset tuosta sivustosta niin kuin viestiketjussa jotkut mainostaakin. Miehistä siellä varmaan onkin ylitarjontaa ja hauska lukea että miehet joutuvat maksamaan jäsenyydestä siinä missä naisia lahjotaan sisään. Harvoja ei siten riitä kaikille;-)

Kiitos lukijalle, joka jaksoi tänne saakka. Toivon että tästä oli jotain hyötyä jollekin ja ettei kukaan vetänyt tästä "herneitä tai sipuleita nenäänsä". Tämä ei ollut tarkoitettu missään tapauksessa mainokseksi vaan enemmänkin opiksi ja hyödyksi.