Irc-galleria pelkästään irkkaajille!

Lappeenranta

/ #19 Mietitään hetki

23.04.2007 07:14

IRC-Galleria on Suomen suurin Internet-yhteisö, nimestään huolimatta useimmille käyttäjillemme ensisijaisesti kommunikointiväline eli se on kehittynyt pitkälle siitä mitä se joskus vuonna miekka ja kivi oli. (Ilman niitä paljon parjattuja mainostuloja, koko höskää ei todennäköisesti olisi. Kaikkihan tietää kuinka suuri ja merkittävä tulonlähde alaikäset ovat...)

Käyttäjien keski-ikä on nykyisin noin 19,5 vuotta. Tämän ikäiset tuntuvat ottavan kaiken epäoleellisen sydämenasiakseen. Aivan herttaisen sama miksi IRC-Galleriaa kutsuu! Tuskin maata kaataa tai siitä helvettiin joutuu, jos vahingossa nimittää nuorten "Galtsua" Irkiksi. Ei kaikkien tarvitse joukkonusuttaa nimityksiä, kun kerran kaikki kuitenkin tajuavat mistä on kyse.

Enemmin pitäisi olla huolissaan noista, joiden aika ja energia menee nörttäillessä, irkkaillessa, mesettäessä ja chattaillessa. Kyllä sen mahahaavan voi toki saada siitäkin, ja yöunensa menettää, millä nimellä Irkkiä joku vaahtosammutin jossain puolella itä-Lappia kutsuu. Jokainen tyylillään. Luotti sitä joku joskus Neuvostoliittoonkin, että ihan siitä kun lähdetään niin hauskaahan tuo on. Että joku oikeasti jaksaa vaahdota tämänkin asian "periaattellisuudesta".

Mikäli asia on noin kamalan tärkeä, niin onhan nykyisillä nörteillä tietotaitoa perustaa oma suljettu yhteisönsä, luoda omat kanavansa ja tuoda kilpailua markkinoille. Että siitä sitten vain. Toinen foorumi olisikin ihan hyvä olla olemassa niin ei tarvitsisi turhia mupeltaa nimityksistä, saisi moderoida ihan itse ja leikkiä vaikka sitten pikkutyrannia ylläpitona.

Naurattaa. Ei mahda mitään.

Fakta nyt kuitenkin lienee, ettei "Galtsu" mihinkään muutu. Se on omistajilleen rahanlähde, ja joidenkin teinien purinat siitä, kuinka se tuhoaa heidän uskonsa "periaatteisiin vanhoista hyvistä ajoista" tuskin tulee muuttamaan mitään. Mutta onhan se kiva että nuorissa on vielä uhmaa.

Mitä tulee siihen, että niitä ns. "herutuskuvia" on myös siellä teidän rakastamassa "Galtsussa", niin kannattaa sitten vaikka googlata miten ja millaista yhteistyötä kyseinen YP tekee poliisin ja muiden viranomaisten kanssa. Joskus on ihan hyvä lukea muutakin kuin niitä IRCQuoteseja ja katsella kuvia "Galtsusta". Että näin.