EI Moottoriurheilukeskusta Espoon Kauklahteen!!!

Peace.

/ #20 Re: Sahaa omaa oksaa

08.03.2012 10:01

#17: Upi - Sahaa omaa oksaa

Eiköhän espoon kaupunki tarjoa noi suunnitelmat ihan julkisina tietoina, ihan jopa kaupugin omilta sivuilta. Ilmeisesti nyt ei ymmärretä myöskään sitä että kauklahdessa myös asutaan, ei pelkästään harrasteta. Pitäisi myös nyt vähän miettiä kaupungin kantaa asiaan, eli pitkällä ajatuksellahan homma menee niin, että kaupunki kun näkee muutaman vuoden päästä dollareita toiminnassa, aletaan rakentaa lähemmäs moottoriurheilukeskusta. Käytännössä se tulee tarkoittamaan tonttien pakkolunastuksia kaavan alta. Eikä ole ensimmäinen kerta. Mainitsit 4 kilometrin matkan pysäkille? Dösälläkö sinne moottoriurheilukeskukselle sitten mennään? Itselleni on ihan sama mitä tapahtuu, mutta luonto on kuitenkin tärkeämpi kuin joku moottoriurheilukeskus, minkä tuottavuudesta ei ole minkäänlaista varmuutta suomen kokoisessa maassa. Lisäksi se rakennetaan väliaikaisluvilla. Eiköhän järkevin ratkaisu olisi ollut tehdä yksi iso keskus helsinki-vantaa-espoo yhteistyöllä, paikkaan missä se ei tärvele luontoa ja ole haittana ihmisille ketä moottoriurheilu ei jaksa kiinnostaa.