Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vieras

/ #82

02.05.2012 01:01

Olisi pitänyt tietää kun kokoomuksen herrat Katainen Häkämies ja "Stubi" ovat hallituksessa, niin tärkeintä on että pelurit eli sijoittajat, mieluusti piilossa hallintarekisterönnin turvin saavat rauhassa mellastaa ja tuhota luontoa, kunhan jollekin tulee rahaa ja edellä mainitut kokoomukselaiset herrat selittävät, kuinka tärkeää on työllistää suomalaiset miehet ja naiset, seurauksista viis. Kokoomukselaisten laadituttamissa laissa on aina porsaan reikä josta kokoomukselainen lainrikkoja pääsee kuin kora veräjästä! Jo runsas vuosi sitten näytettiin TV:ssä lähijärvestä otetun vesinäytteen pollossa jo kertoi maallikolle ilman tutkimista olevan näytteen olleen saastunutta vettä mistä kemikaaleista tarkalleen ei tietysti voinut silmämääräisesti havaita, mutta haju ja karmea muutos aikaisempaan oli selviö. Mitä yhtiön taholta tehtiin, ei mitään vaan väitettiin näytteen ottajia amatööreiksi ja harhaan johtajia. Kyllä varmaan viimeinen saasteuutinen eli kuolleiden lintujen kuollin syyksi pannaan asian esiin tuoneiden henkilöiden provosoimaksi ja paikalle tuomiksi, niin toimii maamme hallitus ja Talvivaara! Kun Suomessa vähän joka taholla, kun oikeisto on vallassa, moraali on kaikkonnut Suomalaisesta yhteiskunnasta! Ei muuta kuin tyhmät äänestäjät miettikää mihin yhteiskuntamme on menossa edellä mainittujen kokoomukselaisten pääpukareiden toimesta?