Vantaan ainoa luontokoulu pois lakkautuslistalta

Ritskupitsku

/ #1 törkeää

18.05.2012 14:54

On todella törkeää ja ajattelematonta lopettaa tai ehdes ajatella Luontokoulun lopettamista.Olen lasten kanssa käyttänyt palveluja ko paikassa ja koen toiminnan erityisen tärkeänä kaupunkilaislapsille. Siellä herää lapsen tietoisuus luonnosta ja halu suojella luontoa, mikä olisikaan parempi tapa.Lapset saavat oikeaa tietoa luonnosta ikätasolleen sopivalla tavalla ja lapsen luontaisia oppimistapoja kunnioittaen.Ohjaajat ovat todella taitavia ja osaavia kaikin puolin, he tuntevat lapsen kehityksen ja osaavat ottaa lapset huomioon kiitettävällä tavalla.Jos toiminta loppuu, vastaavia kokemuksia luonnon keskellä ei pysty kukaan tarjoamaan. Toiminta kummivuonna on ollut jatkuvaa ja meistä on pidetty hyvää huolta. Tietomme on karttunut ja hyvä mieli pulppuaa jokaisen kerran jälkeen. Olen todella pettynyt, jos päättäjät eivät ymmärrä arvoja, joita Luontokoulu on ajanut ja ne ovat Vantaan arvoihin kuuluvia.