Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Vieras

/ #747

11.06.2012 21:42

Kun lukee tätä keskustelua, niin Vaasan kannattaisi pyytää ystäväkaupungikseen esim. Palermoa tai Lagosia. Sen verran mafiatouhulta Vaasa vaikuttaa kirjoitusten valossa. Eiköhän kyseessä ole kuitenkin tavallinen keskikokoinen suomalainen kaupunki, jossa on viranhaltija irtisanottu. Tällaista tapahtuu, mutta ei siksi, että joku haluaa tyrannisoida, vaan siksi, että oletettavasti riittävä määrä syitä irtisanomiseen on löytynyt. Ja teki lautakunta päätöksen suuntaan tai toiseen, se tuskin joutuu kenenkään mustalle listalle.
Ihmiset tekevät työtään. Ja toisten ihmisten kanssa tehdään yhteistyötä. Yleensä se toimii, mutta joskus ei. Nyt on käynyt niin. Esimies on tehnyt sitä työtä, johon hänellä on valta, velvollisuus ja mahdollisuus. Mikäli kyseessä on narsistinen tyrannia, sillä on varmaankin seurauksensa. En vain usko, että pelkästä koston-/***tuilunhalusta Kadar on saanut kenkää. Harva virkamies on niin pösilö, että alkaa kaivaa verta nenästään. Ja nyt keskustelu jatkuu seuraavasti:

Kirjoittaja 1: No näyttää, että vaasalaiset virkamiehet on pösilöitä
Kirjoittaja 2: Selvää on, että Jurista on tehty syntipukki!!!!!!!!!!!
Kirjoittaja 3: Olen itsekin kasvatusalan tohtori ja tiedän nämä asiat, tässä on kyse salaliitosta. Olen lukenut kaikki paperit. Ihan kaikki.
Kirjoittaja 4: !!!!!!!!!!!!!
Kirjoittaja 5: Tämä on yläkoulun syytä.
Kaupunginvaltuutettu xxx: Koska en voi sanoa suoraan, että äänestäkää minua kunnallisvaaleissa, sanon jotain, millä saan täältä ääniä.
Kirjoittaja 7: Tuo kirjoituksesi kertoo paljon sinusta. Valitettavasti.