Vaatimus julkishallinnon laitoksille yhteistyön lopettamisesta Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen kanss

Vieras

/ #45 Re: Re: Re: Re: Re: Mikä perusteeksi palvelusopimuksen purkamiselle?

07.12.2010 19:19

#43: Tiitterä Tino - Re: Re: Re: Re: Mikä perusteeksi palvelusopimuksen purkamiselle?

Kansanedustajiin tosiaan yhteyttä! Eiköhän ole heidän velvollisuutensa puuttua asiaan, kun kyse on valtion laitoksista, jotka tilaavat Koivuniemen firmalta jatkuvasti palveluja, vaikka negatiivista julkisuutta sataisi firman päälle päätelevisiokanavia myöten.

Ja nyt tosiaankin se herra Koivuniemen jo valmiiksi pelkäämä Supo selvittämään asiaa, hallituksen toimeksiannosta tietenkin. Tällaiset äärilahkot ovat uhka kansalliselle turvallisuudelle. Koivuniemenkin porukka on mennyt aina vain oudommaksi ja nyt kun ulkopuolelta tulee painetta, niin tiedä mitä vielä keksivät. Koivuniemellä kun on vielä ilmeisesti työn puolesta pääsy moniin julkishallinnon tietojärjestelmiin.

En itse edes kannata kristillisdemokraatteja, mutta mielestäni nyt kaikkien vapaa-ajattelijoidenkin kannattaisi ottaa asiassa yhteys juuri heihin. Jos jonkun Päivi Räsäsen kumppaneineen saisi usutettua Koivuniemen kimppuun, niin tulisi selvää jälkeä, Räsänen pystyisi argumentoimaan samoilla sanankäänteillä kuin Koivuniemi itse. Koivuniemen lahkoa on jo valmiiksi kritisoitu kaikenlaisissa valtakristillisissä julkaisuissakin.