Vaatimus julkishallinnon laitoksille yhteistyön lopettamisesta Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen kanss

Vieras

/ #59 Re: Re: Re: Vastine firman sivulla

16.12.2010 10:39

#57: Vieras - Re: Re: Vastine firman sivulla

Ei, ei ole homman takana mikään ylipainoinen äm.....naishenkilö. Eikä edes sellainen tai sellaiset ihmiset.

Oikeasti ne mitä asiasta tiedän ovat kyllä ihan oikeasti fiksuja, mukavia, 30-40v (liittyessään siis 18-25v) tyyppejä jotka onneksi itse näkivät kuinka asiat olivat ja lähtivät lahkon vaikutuspiiristä pois.

Herra Kovuniemi kuulostaa lähinnä ADP-kantajalta -> sosiopaatilta / psykopaatilta.

Pinnallinen viehätysvoima ja älykkyys Harhaluulojen ja muiden irrationaalisten ajattelun merkkien puuttuminen Hermostuneisuuden tai psykoneuroottisten oireiden puuttuminen Epäluotettavuus Valheellisuus ja epärehellisyys Katumuksen ja häpeän puuttuminen Epäsosiaalinen käyttäytyminen, joka on heikosti motivoitunutta Huono arvostelukyky ja kyvyttömyys oppia kokemuksista Patologinen itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakastaa Yleinen tunneköyhyys Oivalluskyvyn spesifi puute Välinpitämättömyys interpersoonallisissa suhteissa Tekee harvoin itsemurhan Sukupuolielämä on persoonatonta, triviaalia ja heikosti integroitunutta Elämän suunnitelmattomuus