Työttömille ihmisarvo: Karenssijärjestelmä lakkautettava ja avopuolison elatusvelvollisuus lakkautet

kata mustikka
Vieras

/ #3 ikuinen karenssi

16.12.2010 20:21

sain siis ikuisen karenssin kun olin sairaana 39asteen kuumeessa 2kk ja sen jälkeen minua huimasi 2kk sairastin samaan syssyyn vielä oksennustautia viikon ja siihen sain sitten työhön osotuksen. en jaksanu mennä, olin ihan voimaton just jaksoin kaupas käydä ja kotityöt tehä ja ruokkia eskari ikäiseni. karenssi tuli ja oletin että se raukee 3kk kuluttua. se jatku 12kk ja multa vaadittiin karenssin katkaisemisen ehdoks että maksan varalla olevaa päivähoitopaikkaa lapselle. mitä hullua, ensin vietiin rahat ja sitte vaaditaan mahdottomia. en hakenu sossustakaan mitään ku karenssil lasketaan tt korvaus tuloksi vaik ei sitä saa. ja muutenki sit olisin ollu tosi pahasti nurkassa. rukoilin apua ylhäältä ja ovelleni vain tuli kaikki mitä elämiseen tarvitsin. silti, ei tää oo hei oikein. ei yh-äitejä näin kohdella! tähän on tultava loppu just nyt. ainakin yh-äideiltä karenssit pois kokonaan!!! en ihmettele jos jollai oikeesti pimenee.

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…