Mannerheimin muistoa ei häpäistä!!!!

VASTUSTAKAA TV-LUPAA!

/ #14 Olisiko mahdollista?

15.08.2012 22:37

että tässä on kyseessä Ylen järjestämä harhautus...?
Huomion vieminen NYT valmisteilla olevasta tv-luvan muutoksesta muualle?
Tv-lupaahan maksetaan Ylelle, EI muille kanaville, jotka hankkivat itse rahansa mainoksillaan.

Yleä ketutti kun ei kaikki haluakaan maksaa heille tv-lupaa, eikä edes syyllistämiskampanja mennyt läpi, joten nythän eduskunnassa parhaillaan järkätään lakia: tv-lupamaksu verottamalla pakolliseksi KAIKILLE!
Oli sinulla tv tai ei!!!!!!!
Olit sitten sokea, kuuro, vaikkapa molempia tai ei!

Muistatteko sen syyllistämis kampanjan?

Tv:ssä näytettiin esim. pariskunta ruokailemassa ravintolassa ja he laittoivat laskunsa viereiselle pöydälle ja häipyivät..

"Jos SINÄ et maksa, joku TOINEN maksaa sinunkin puolestasi."

Yle väitti, että jos mahdollisimman moni maksaisi tv-luvan, niin sen hinta alenisi.
Syyllistämiskampanja tehosi ja yhä useampi maksoi tv-luvan, jonka seurauksesta -tadaa- tv-lupa NOUSI!!!!

Yle siis valehteli räikeästi!
Tästä nousi kohu, josta tiedoitusvälineet "jostain syystä" vaikenivat, jotenka se jäi lähinnä netin keskustelupalstojen tasolle.

Ei tv-lupa tue mitään muuta kuin Yleä, muut kanavat hankkivat itse rahansa pyörittämällä mainoksia.
Ja kaikissa maissa ei edes tv-lupaa peritä ja niissäkin silti katsotaan tölsyä.
Kyllähän meillä joskus perittiin jopa radion kuuntelu-lupaakin!

Ajatelkaa kun tämä nyt parhaillaan rukattavana oleva tv-lupa menee läpi, sen jälkeen Yle voi alkaa niin itse tuottaa kuin esittääkin todella propagandaisia ohjelmia, joiden rinnalla tämä "taidepläjäytys" on vain kesy alkupolkaisu.
Niistä turvassa ovat vain ne kuuro-mykkä-sokeat, joilta heiltäkin sama vero silti peritään..

Keskittykää siis olennaiseen, vastustakaa tälläkin hetkeillä rukattavana olevaa Tv (eli siis YLE) lupaa.

Ja muuuten, sillä asialla alkaa jo olla todella kiire!