Adressi Suomen Itsenäisyyden ja kunnian palauttamiseksi

Vieras

/ #14 Heclalta vastaus:

05.09.2012 21:50

Kyllä voin ystävällisesti tarkentaa... :))) Mielestäni häpäisee sillätapaa, ettei edusta Marsalka Mannerheimia ollenkaan persoonaominaisuuksiltaan eikä muistuta ulkonäöltään sillätapaa, että katsoja voisi eläytyä Mannerheimin elämään ja itse Mannerheimiin persoonana.
Marsalkka Mannerheim tulisi esittää niin paljon omana itsenään kuin se on mahdollista ja niinpaljon ja yhtäpaljon pitäisi myös päähenkilön mukailla elokuvassa alkuperäistä päähenkilöä. Mikä järki on valita sellainen persoona esittämään päähenkilöä, joka ei muistuta millääntapaa Mannerheimia itseään edes ulkonäöllisesti?! Perustelen kernaasti lisää, -jos täytyy rautalangasta vääntää, miksi katsojan on siis vaikea eläytyä nykyiseen pääosan esittäjään. Tuollaiset kommentit ovat omiaan lisäämään rasismia ja eriarvoisuutta aivan samallatapaa, kuin joku mustaihoinen tulee parturiin ja kysyy miksei osata leikata mustaihoisten hiuksia. (Vastaus: Koska hiustyypistä ei ole kokemusta ja se ei ole samanlainen kuin valkoihoisten!!) Inhottaa kun jotkut Tampiot pyrkivät löytämään rasismia joka asiasta ihan tarkoituksella. Yrittäkää lukea uudelleen perustelut ja tajuamaan asiat ilman hyökkäyksiä tai ilman rasismia.