Vastustamme Jokelan aseman lakkautusta

Faktaa ei fantasiaa
Vieras

/ #180 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallista keskustelua toivotaan

06.01.2011 19:59

#179: Heikki Kaaranen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asiallista keskustelua toivotaan

"Mukavaa kun olet aktiivinen. Matkustajamäärät perustuvat minun tietääkseni lipunmyyntitilastoihin ja asemalla suoritettuihin laskentoihin. Virallisia ne ovat, koska niitä tietoja on käytetty mm. kunnallisessa päätöksenteossa. Tällaisen laskennan teossa on varmasti käytetty samoja tapoja kuin muillakin paikkakunnilla.

Jokelassa tosiaankin asuu muutama VR:n työntekijä, muttei niitä tällä satapäin ole, laajahkoon tuttavapiiriini perustuen arvioisin määrän olevan alle 50. Jos haluat tarkan määrän tietää, sitä sinun pitää kysyä VR:ltä."

Eli tämä 2000 matkustajaa päivittäin on olettamus. Vai mistä olet saanut käsiisi VR:n matkustajalaskennan tietoja. Aiemminhan tuolla sanoit, ettei VR ole luovuttanut tietoja matkustaja- ja lipunmyyntimääristä. Jos ei se ole olettamus, niin varmaankin voit kertoa mistä tämä luku on peräisin. Olisi itsekin mukava nähdä se lähde.