Allekirjoita ja ota kantaa Markun Koneet - toiminnan puolesta

Kierrätyksen puolesta

/ #25 Lomalla Vaasassa

16.10.2012 00:05

Olen itse tutustunut Markun Koneisiin lomaillessani Vaasassa. Olen ostanut Markun koneista mökilleni edelleen toimivan jääkaapin ja hellan 5 vuotta sitten. Keskieuroopassa ja jopa kehitysmaissa tähdätään kierrätykseen ja tiedetään sen tärkeys ja että tulevaisuus on kierrätykselle. Emme voi jatkaa planeettamme saastuttamista ajattelemalla lyhyellä tähtäimellä koska yhteinen planeettamme tulee hukkumaan roskaan ja tulee olemaan "iso roskatunkio" ihan lyhyen ajan sisällä mikäli emme hidasta kulutustamme ja kierrätä tavaroita. Mielestäni asian pitäisi olla päin vastoin, niin että Vaasan rakennus- ja ympäristölautakunnan kuuluisi tukea ja kannustaa kestävää kehitystä ja Vaasa voisi olla edelläkäviä. Nyt Vaasan rakennus- ja ympäristölautakunta toimii ottamalla askelia taaksepäin ja yrittämällä keksiä kaikenlaisia tekosyitä saadakseen Markun Koneet lakkauttamaan toimintansa. Toiminnan lakkauttamiseen ole mitään syytä.Markun Koneet on toiminnallaan ollut esimerkillistä ja positiivistä ihmisille.