Huutonetin keskustelupalstoja moderoitava

Adressin laatija

/ #10 Viesti epäasialliselle viestittäjälle

18.11.2012 15:24

Kiitos aktiivisuudestasi ja mielenkiinnostasi adressia kohtaan. Syy, miksi viestisi ovat poistettu, on mm. niissä esiintyvä nimittely. Natsiksi tai itkijöiksi nimittely ei kuulu asialliseen keskusteluun. Vihjailusi sen suhteen, että osa (vai kaikki?) Huutonetin keskustelupalstaa kritisoivista olisivat itse häiriköitä ja nettikiusaajia, jääköön omaan arvoonsa, ja Huutonetin ylläpidon ratkaistavaksi. Jos sinua, tai ketä tahansa, häiritsee epäasialliset viestit Huutonetin keskustelufoorumilla, olipa näiden viestien sisältö sitten mitä tahansa, niin ei muuta kuin nimeä adressiin. :) Jos ylläpito poistaisi ajoissa esimerkiksi kaikki pahantahtoisesti henkilöön menevät viestit foorumiltaan, ei muodostuisi noita vuosia kestäviä kaunoja ja riitoja, joita siellä foorumilla taas tälläkin hetkellä puidaan. Minkälainen ihminen kokee, että hänellä on enemmän menetettävää kuin voitettavaa, jos allekirjoittaisi tämän adressin?