Nuoret nuorten asialla!

Valtion huijarit,kun tyhjentävät kassan,sitä mukaa,kun siihen tulis rahaa.

/ #6 Nuoret

10.02.2013 10:09

Nuorten asema Suomessa on käynyt vaikeaksi,erityisesti tässä täytyy muistaa suvaitsevaisuus ja maahanmuuttaja pakolaiset,jotka EU:n liittyminen toi tullessaan,muun köyhyyden ohella.
Se köyhdytti tavalliset rehelliset kansalaiset,erikoisesti nuoret.Se vei heiltä kaikki mahdollisuudet,työpaikat ja rahat (hintojen monin kertainen nousu).Koska he eivät ehtineet tehdä suuria velkoja ja hankkia omaisuutta,asuntoja vuokralle,kuten esim. entiset presidentit ja ministerit ovat monien muiden keinottelijoiden lailla tehneet.Sitten pajatetaan miten kalliita vuokrat ovat,no ovathan ne koska vuokralaisella maksatetaan velat ja ahnehditaan ja itse elellevät ylisuurilla palkoilla ja eläkkeillä,ulukomaita myöten lomaillen.
Ainoa toivo nuorilla lepää valtion kukkarolla,sieltä saa rahaa,jos Suomi saa kiinasta vielä lainaa.Veroja kun kulasseille ei käy ilmeisesti kukaan maksamaan , harmaana,koska eivät töitäkään halua Kataisen mukaam kukaan tehdä.