Parakki Huutoniemen koulun pihaan

Isä Teeriniemeltä

/ #28 Voiko Vaasan kaupunkiin luottaa eli pidetäänkö se mitä on luvattu ??

16.02.2013 14:23

Yksi suomalaisten ja myös Vaasalaisten vientiyritysten menestyksen salaisuus on se että suomalaisiin voi luottaa ja annettu lupaus pidetään, oli se sitten kirjallisena tai suullisena. Jos töissä pettää asiakkaalle antamansa lupauksen niin se on entinen asiakas. En ymmärrä miten Vaasan kaupunki suhtautuu niin kevytmielisesti sekä Teeriniemen että Huutoniemen koulujen suunnitelmissa kirjallisesti olevaan määrittelyyn että Teeriniemen koulusta mennään Huutoniemen kouluun piste. (Niinkuin on menty aina)

Nyt Vaasan kaupunki on valmis pettämään asukkaille antamansa lupauksen säästääkseen vähän rahaa pienten lasten kustannuksella. Samaan aikaan valtuustossa puidaan 10 miljoonan sijoitusta jalkapallostadioniin aiheena keino vai luonnonnurmi. Ja että tässä tilanteessa edes kehdataan tuoda keskusteluun musiikkitalohanke. On pahasti valtuustollakin jalat irti maasta ja arkisista ihmisten asioista.

Jos ei rahaa riitä parakkiin emme kyllä tarvitse 10 miljoonan potkupallostadionia vaan uuden valtuuston joka palauttaa koulutoimen arvot kohdalleen, nyt ne ei sitä ole. Ja jos annettua lupausta ei kaupunki pidä niin kaupunkiin ei jatkossa voi luottaa suullisesti tai kirjallisesti koska yksi virkamies voi ehdottaa mitä vaan näemmä.