Eläimille elämisen arvoiset olot - Eläimet eivät saa kärsiä ruoantuotannossa

Vieras

/ #31 Jäitä hattuun !

06.02.2011 10:09

Helpottakaapas nyt pikkuisen. Kyllä minuakin nuo kohkaajat vituttaa, mutta ei kai ole lainvastaista olla tuossa isolla kirjoitetussa kommentissa kuvantun oloinen? Raukka kun sille tuskin itse voi mitään, ehkä ympäristönmuutos auttaisi, mutta peli vaikuttaa kyllä menetetyltä. Koska tuon purkauksen kohteena oleva henkilö on selkeästi syyntakeeton, niin älkää nyt edes piruuttanne pohtiko moisia. Siitä saa varmaan saman kuin ihmisestä. Sitäpaitsi, kyllä tähän maailmaan piisaa, että nuo viherpiipertäjät ja "aktivistit" sekoilevat. Älkäämme vajotko heidän "tasolleen", näin kauniisti sanottuna.
Heitä täpästää kaikkein eniten asialliset kommentit, joissa heidän toimensa osoitetaan selkeästi lainvastaisiksi eli rikollisiksi. Ideologiansa huumassa he vain asettavat itsenstä laillisesti järjestäytyneen yhteiskunnan ylä- ja ulkopuolelle. Kulkekoot siis toreilla ja turuilla niinkuin ihmisetkin, mutta suosittelen vakavasti pysymään poissa viljelijöiden kodeista, pihapiireistä ja tuotantorakennuksista eli kotirauhaan kuuluvalta alueelta.

Vähän asian sivuun: yhdessä asiassa ihailen USA:laista kulttuuria. Siellä rikolliset eivät pelkää poliiseja, vaan ns. talonväkeä. Mainittakoon, että myös lainsäädäntö on taloväen puolella. Miksei meillä ?