Kevyen liikenteen väylä Tikkakosken moottoritien ylityspaikalta Asontien risteykseen.

Asontie on vilkasliikenteinen tie, jonka varrella asuu paljon lapsiperheitä. Lisäksi Asontietä pitkin pääsee pyöräilemään pitkiä mukavia lenkkejä Laukaan ja Vehniän suuntaan. Myös hevosten kanssa liikkuvia ihmisiä on alueella paljon. Asontien ympärysalueilta pääsisivät varsinkin lastensa kanssa liikkuvat perheet mukavasti vaikka pyöräilemään kesällä Tikkakosken kylälle jäätelölle, mutta välissä on yksi vaaranpaikka, 900 metrin pätkä mutkaista kapeaa 60 rajoituksella varustettua Kuukanpääntietä. Kuukanpääntiellä ajetaan yleisesti todella kovaa ja varomattomasti ja lisäksi sitä pitkin kulkee todella paljon raskasta liikennettä. Toivoisimmekin että saisimme suunnattomasti iloa ja turvallisia liikkumismahdollisuuksia mukanaan tuovan kevyen liikenteen väylän tälle pienelle 900 metrin pätkälle.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Anni Laukkanen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…