Prisma Koivukylään!

Koivukylän suuralue tarvitsee Prisma -hypermarketin.

Koivukylän suuralueeseen kuuluu Koivukylä, Ilola, Asola, Rekola, Havukoski ja Päiväkumpu. Vantaan kaupungin vuonna 2023 laatiman väestöennusteen mukaan koko Koivukylän suuralueen asukasmäärä on 34 411 henkilöä. Vuonna 2022 se oli 31 273 henkilöä eli lisäystä tulee ennusteen mukaan olemaan 3 138 henkilöä vuoteen 2032 mennessä.

Allekirjoittamalla tämän adressin tuet hankkeen toteutumista! Me allekirjoittaneet vaadimme HOK-Elantoa edistämään hanketta yhteistyössä Vantaan kaupungin ja muiden tarvittavien tahojen kanssa! Mitä enemmän allekirjoituksia, sitä enemmän tällä adressilla on vaikutusta!

Lupaan edistää asiaa HOK-Elannon Edustajistossa, mikäli minut valitaan seuraavalle toimikaudelle. Mikäli sinulla on S-Etukortti ja olet HOK-Elannon asiakasomistaja, käytä äänioikeuttasi Osuuskauppavaaleissa ja äänestä numeroa 368. Äänestämällä osallistut myös arvontoihin, joissa voit voittaa vuoden ruoat (à 12 000 euroa S-ryhmän lahjakortteina) tai HOK-Elannon ravintolalahjakortin, arvoltaan 100 euroa. HOK-Elanto on lähettänyt kaikille äänioikeutetuille postitse kirjeen, jossa on tarkemmat ohjeet.

Olli Saarikko

HOK-Elannon Edustajistovaaliehdokas nro 368

Äänestämään pääset tästä: https://hok-elanto.editaprima.fi/aanestys/

Katso lisätietoja:

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Olli Saarikko voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…