Eduskunta mukaan säästö leikkauksiin

Harmittaa kun pitää säästää niiltä ihmisiltä jotka tienaa alle 2000e/kk. No ei siinä mitään, miksi suomi ei aloita säästämistä esim. eduskunnan edustajilta. Edustaijen palkka on noin 6000e/kk + edut. Mm. työpaikan etu on taksi kortti, mikä käytettään väärin ( Esim. tilataan taksin perjantaina kello 4.10 ravintolasta kotiin ja matka maksetaan eduskunnan antamalla taksi kortilla, jonka maksaa pienituloiset veronmaksajat. )

Kysymys herää, jos he saavat 6000e/kk palkkaa, niin miksi ne ei voi maksaa omasta palkasta taksimaksuja. Harvan meistä ns. tavallisista duunareista työnantaja maksaa lounasmatkoja, huvireissuja ym. matkoja. Eli minun pointti on se, jos halutaan säästää niin miksi ei sitten säästetä edustaijen palkasta ja matka kuluista, voisi laskea palkkaa vaikka 6000 tuhanesta 3000 tuhanteen e/kk, kun ei ne kuitenkaan saa mitään aikaseksi, aukovat vain päätään toisilleen eduskunnassa ja saavat palkkaa siitä. Näin voidaan säästää ja hyvätuloisetkin osallistuvat säästöihin. Ehkäpä tämä jatkossa edesauttaisi myös hakemaan paikkaa eduskunnasta muun kuin palkantakia.

Haluaisin tietää kuinka moni on sitä mieltä että voisi myös alkaa säästää edustajilta ja edustajien matka korvauksista.