Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

JL

#1194 Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

22.03.2013 14:35

#14: Kirin - Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Kunnioittaen seuraavaa kahta raamatunkohtaa voi käyttää asian ymmärtämiseksi, sillä kyllä sitäkin voi ja on  lupa käyttää -ei siis pelkkää ennakkoluuloa!

Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet."

1.Moos.1:27,28

Oli kaksi ihmistä Adam ja Eeva. Enempää ei suvunjatkamiseen, mikä kuitenkin on yksi perhe-elämän peruspilareita, tarvita. Jos olisi ollut vain kaksi Aadamia tai vaihtoehtoisesti vain kaksi Eeva, olisimmeko tässä keskustelemassa.


Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.

Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu."

Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi.

Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa.

1.Moos. 21:21-25

Siis Jumala itse toi naisen vaimoksi miehelle ja he liittyivät toisiinsa.

 

Kunnioittaen

Juhani Laine

juhanila49@gmail.com

 

Vastaukset

kysyn!

#1449 Re: Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

2013-03-23 00:01:53

#1194: JL - Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Entä kuka teki lastenlapset, niiden lapsia ja niin pois päin..  ..ja niiden jälkeläiset? Sisäsiittoista!

 

Viisaammat kertokoot!

 

Vai onko tämäkin yksi niistä asioista, jotka sivuutetaan..