Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Signal

#16273 Re:

26.06.2013 11:21

#16258: Tellervo Nyberg -

Totta puhut Tellervo, mutta kaikella on aikansa. Meidän ei tule pelätä, vapautuksemme aika on lähellä. Tämä nykytilanne on jo kerrottu Raamatussa, kaikki menee Jumalan suunnitelmien mukaan, me saamme vain kiittää ja ylistää. Nyt on pimeän ja valon lapsien erottelun aika, on "seolonnan" aika, ettei yksikään valita tuomiolla, että hän ei tiennyt. Harmaata aluetta ei ole.

Luk.22:31 Simon, Simon, katso, s..tana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;

Dan. 11:35 Ja taidollisista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi, sillä vielä kestää, ennenkuin määräaika on.

Jes.30:28 Hänen hengityksensä on kuin virta, joka tulvii ja ulottuu kaulaan asti; seuloo kansakuntia turmion seulassa ja panee eksyttäväiset suitset kansojen suupieliin.

Aam.9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvääkään putoa maahan.

Nyt seulotaan Suomessa, luste kypsyy ennen viljaa, mutta sadonkorjuu on kuitenkin yhtäaikaa. Antaa ymmärtämättömien ihmisten ivata, olkoot muka tietävinään sokeudessaan. Tosiasia kuitenkin on, että pian Herra laittaa Suomessa asiat kuntoon. Hän itse puuttuu voimallisesti asioiden kulkuun. "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Suomessa ja kuullut heidän huutonsa sortajainsa tähden; niin, minä tiedän heidän tuskansa." Kun Herra kirkastaa Suomessa itsensä, se tulee olemaan valtava järkytys, myös suurelle osalle meidän papistoa ja vapaiden suuntien väärässä hengessä oleville ns.evangelistoille. Herra tulee siirtämään jokaisen luopiojulistajan ja rahankerääjän pois tehtävistä... Mutta Suomen kirkkosalit vielä täyttyvät ääriään myöten suomalaisten Jumalan Sanan nälästä.

Vastaukset

Megafon

#16278 Re: Re:

2013-06-26 13:33:21

#16273: Signal - Re: Totta puhut Tellervo, mutta kaikella on aikansa.

 

 

Totta; Tellervon hourinnan aika oli joskus 1800-luvulla. Tervetuloa vain nykyaikaan siellä Ruotsin syrjäkylillä.