Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Kommentoitu viesti


Vieras

#5

21.10.2013 12:27

mINUN ELÄMÄNI MENI IHAN YLÖSALAISIN.Kun olen vanha ihminen, niin ilkesivät viedä asian käräjäoikeuteen. Nyt en pysty ostamaan edes lääkkeitä itselleni. Luottotiedot menivät, kun en maksanut palauttamistani pillereistä mitään. Onko tämä oikein?

Vastaukset


Vieras

#6 Re:

2013-10-21 12:28:24

punapää stadista vm.68

#15 Re: EI OLE OIKEIN, EI!

2013-11-04 05:29:04

#5: -  

 Olkaa hyvä ja allekirjoittakaa kansalaisadresssi, sillä se on nyt ainoa asia miten tätä voidaan viedä eteenpäin. Kannattaa ilmoittaa perintätoimistoon tilanteesta, sillä ainakin itse olen saanut laskut pysähtymään koko prosesssin ajaksi. Ilmoitan väliaikatietoja heille.

Leena Korventaus

#18 Re: ALLEKIRJOITA!!!

2013-11-07 09:30:15

#5: -  

Ole kiltti ja allekirjoita kansalaisadressi - Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin! Vien asian eteenpäin, kunhan nyt ihmiset vain allekirjoittaisivat sen. 

Leena Korventaus

#22 Re: ALLEKIRJOITTAKAA ADRESSI!!!

2013-11-16 11:31:35

#5: -  

 Olen pahoillani puolestasi ja siksi pyydänkin, että laitat nimesi adressiin, koska olen ottanut selvää ja tiedän, että voimme tehdä kansalaisadressin ja viedä sen kuluttaja asiamiehelle. Ole yhteydessä perintään ja kerro tilanteesi. Omalta osaltani he ovat suostuneet laittamaan perintä asian jäihin niin kauaksi aikaa kuin tämä prosessi vie.