Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Kommentoitu viesti

punapää stadista vm.68

#11 Re: EI OLE MYÖHÄISTÄ!!!

02.11.2013 05:10

#1: -  

 Tein tämän adressin siksi, että olemme ystäväni kanssa käyneet läpi jo joka vaiheen, eli tehneet rikosilmoituksen, on tehty valitus kuluttaja-asiamiehelle ja sitä kautta kävi ilmi, että vain kansalaisadressilla on voimaa. Ainakin itse olen saanut perintätoimiston jättämään laskut sivuun, niin kauaksi aikaa kuin tämä prosessi kestää. Laittakaa nyt ihmiset hyvät nimenne adressiin, jotta asian saa eteenpäin. Kannattaa olla yhteydessä perintätoimistoon ja kertoa tilanne. Siellä ollaan hyvin tietoisia Kevennys-firman asiattomasta toiminnasta ja itse olen joka vaiheessa (poliisitutkinta ym.) ilmoittanut väliaika tietoja heille ja ovat hyvin ymmärtäväisiä. Siksi laskua voidaan lähettää perintään, kun osoite johon paketin jälleenlähetin on aivan eri kuin "firman" mukamas toimipiste. Ei heillä ole työntekijöitäkään kuin muistaakseni kaksi vuoden 2012 tietojen perusteella.

Vastaukset

liumar

#87 Re: Re: EI OLE MYÖHÄISTÄ!!!

2015-02-02 16:57:02

#11: punapää stadista vm.68 - Re: EI OLE MYÖHÄISTÄ!!! 

 minulla alkoivat myös vatsakivut sekä maksa-arvot nousta ,soitin Actum perintään ja antoivat kk.n aikaa samoin johan tuli Kevennyksestäkin sähköpostia ja kk aikaa hankkia lääkärintodistus.täyttä humpuukia  koko touhu eikä paino pudonnut!