Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin.


Vieras

#76

24.06.2014 16:25

Asiallista toimintaa huijariyrityksiä vastaan, jos et ole huomannut pikkupränttiä jatkosta. Ja tavaraa tulee...vaikka mitä tekisit. Eikö Suomessa ole kuluttajansuojaa?Apua !!! huijarit on liikkeellä.Ihmiset varokaa, terveytenne on vaarassa!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.07.2014 15:06



Vieras

#78

19.08.2014 15:57

Minäkin kiltisti maksanut,kun menivät ulosottoon....olen aikuisopiskelija 15- vuotiaan yh ja asuntovelallinen...:(
huvittunut

#79 Re:

22.08.2014 11:51

#1: -  

 ja viimeinen kommentti on tullut suoraan perintätoimistolta.

punapää stadista vm-68

#80 Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin- vastauksia

27.08.2014 22:03

Kiitos ensinnä kaikille allekirjoittaneille. Asia on edennyt siten, että minulle on osoitettu oma lakimies kuluttajasuoja virastosta, joka hoitaa asiaa eteenpäin, eli Kevennys-tuotteen myynti ei täytä kaikkia edellytyksiä, mitä pitäisi. Senhän tiesimme. Viesti on seuraava: Asiaa ei ryhmäkanteena viedä eteenpäin, joten nyt neuvon, että jokainen ottaa härkää sarvista ja alkaa tekemään työtä oman asian suhteen. Eli asiallista kirjettä eteenpäin. Olenhan jo tehnyt melkoisen pohja työn ja tietävät kuluttajavirastossa kuvion. Kaikille hyvää jatkoa ja tsemppiä sekä voimia alkaa taistelemaan omien oikeuksian puolesta. Oli hienoa saada loppu kesästä soitto, että voin ilmoittaa lakimiehen nimen joka hoitaa asiaani. Tunsi kerrankin, että se kaikki työ kannatti vaikka ehdin jo ajatella, ettei mitään tapahdu. Eli tie on pitkä ja kuoppainen. Kysyy luonnetta ja uskoa viedä asia eteenpäin. Älkää lannistuko!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.09.2014 15:15



Vieras

#82

23.10.2014 18:03

Huijausta alusta loppuun

Vieras

#83

03.11.2014 06:44