Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin.


Vieras

#76

24.06.2014 16:25

Asiallista toimintaa huijariyrityksiä vastaan, jos et ole huomannut pikkupränttiä jatkosta. Ja tavaraa tulee...vaikka mitä tekisit. Eikö Suomessa ole kuluttajansuojaa?Apua !!! huijarit on liikkeellä.Ihmiset varokaa, terveytenne on vaarassa!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.07.2014 15:06



Vieras

#78

19.08.2014 15:57

Minäkin kiltisti maksanut,kun menivät ulosottoon....olen aikuisopiskelija 15- vuotiaan yh ja asuntovelallinen...:(
huvittunut

#79 Re:

22.08.2014 11:51

#1: -  

 ja viimeinen kommentti on tullut suoraan perintätoimistolta.

punapää stadista vm-68

#80 Kevennys-tuotteella taloudellisiin vaikeuksiin- vastauksia

27.08.2014 22:03

Kiitos ensinnä kaikille allekirjoittaneille. Asia on edennyt siten, että minulle on osoitettu oma lakimies kuluttajasuoja virastosta, joka hoitaa asiaa eteenpäin, eli Kevennys-tuotteen myynti ei täytä kaikkia edellytyksiä, mitä pitäisi. Senhän tiesimme. Viesti on seuraava: Asiaa ei ryhmäkanteena viedä eteenpäin, joten nyt neuvon, että jokainen ottaa härkää sarvista ja alkaa tekemään työtä oman asian suhteen. Eli asiallista kirjettä eteenpäin. Olenhan jo tehnyt melkoisen pohja työn ja tietävät kuluttajavirastossa kuvion. Kaikille hyvää jatkoa ja tsemppiä sekä voimia alkaa taistelemaan omien oikeuksian puolesta. Oli hienoa saada loppu kesästä soitto, että voin ilmoittaa lakimiehen nimen joka hoitaa asiaani. Tunsi kerrankin, että se kaikki työ kannatti vaikka ehdin jo ajatella, ettei mitään tapahdu. Eli tie on pitkä ja kuoppainen. Kysyy luonnetta ja uskoa viedä asia eteenpäin. Älkää lannistuko!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

16.09.2014 15:15



Vieras

#82

23.10.2014 18:03

Huijausta alusta loppuun

Vieras

#83

03.11.2014 06:44

Todellinen vedätys tämä. Lähetin jonkun paketin takaisin, mutta 9 kk juttua ei saanut poikki. Mulle jäi kaikki paketit. Kysyin mitä niille tehdään. Pankaa roskikseen oli vastaus. Ei taida kovin hyviä aineita niissä olla kun noinkin suuren satsin saa panna roskikseen.

Vieras

#84

26.11.2014 11:08

Erittäin kannatettava adressi. Ihmeellistä on, että KKV ei viranomaisena ole saanut ahvenamaalaista huijarifirmaa kuriin. Mitä on suomalainen kuluttajasuoja, jos pirullisen 14 pv/rasti ruutu avulla voidaan kansalainen saada pakkomaksamiseen.

mkla

Vieras

#85

28.11.2014 08:12

kesällä tilasin,että kokeilenpa tuotetta ja
totesin ettei mitään vaikutusta.Laitoin 2 postia
firmaan sanoakseni irti sopimuksen,kun tilatessa
huomasin,että voi sanoa irti milloin haluaa!!
Mitään vastausta ei ole tullut ja puhelinta ei
puljussa tunnu olevan.Ovat vissiin vaikeuksissa ja jos eivät vielä,niin kohta ovat!
Missään ei kerrottu sitoutumisesta. Nyt on puoli-
vuotta kulunut ja laatikko täynnä kapseleita.
Täyttä huijausta!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

29.01.2015 06:03


liumar

#87 Re: Re: EI OLE MYÖHÄISTÄ!!!

02.02.2015 16:57

#11: punapää stadista vm.68 - Re: EI OLE MYÖHÄISTÄ!!! 

 minulla alkoivat myös vatsakivut sekä maksa-arvot nousta ,soitin Actum perintään ja antoivat kk.n aikaa samoin johan tuli Kevennyksestäkin sähköpostia ja kk aikaa hankkia lääkärintodistus.täyttä humpuukia  koko touhu eikä paino pudonnut!

liumar

#88 Re: sivusta seuraaja

02.02.2015 17:00

#53: sivusta seuraaja - sivusta seuraaja 

 Eihän kyse nyt ole hinnasta vaan tuotteesta joka ei toimi niinkuin on luvattu ja joutuu vielä hoitoon sivuvaikutusten myotä !


Vieras

#89

22.04.2015 10:29

minua on huijattu omaa tyhmyytä täytyy myöntää.

Vieras

#90

29.04.2015 12:15

Koska ko.pillerit eivät käy minulle syy lääkkeet. Peruin sen hyväksyttiin peruminen ja sanottiin sähköpostissa, että jäljelläolevia pillereitä ei tarvitse palauttaa eikä tarv. maksaa 4,90€. Nyt perintätoimisto yrittää periä 24,95€a Täyttä huijausta

Vieras

#91

18.05.2015 12:19

Koska kysellä tuotteela ei ole ollut mitään vaikutusta ja vaikka olen perunut tuotteen tilauksen, se tulee aina vaan joka kuukausi.
Inga

#92 Re: Re: EI OLE OIKEIN, EI!

18.05.2015 15:46

#15: punapää stadista vm.68 - Re: EI OLE OIKEIN, EI! 

 Hyvä , Hyvä itselleni hoitajana kävi sammalla lailla mutta en aio maksaa tuotteita mitä en ole tilannut . Kaksi tuotetta olen maksanut aivan turhaan koska en voi käyttää näitä tuotteita. minulle myös he ovat sanoneet ettei kauppaa voi purkaa, minä olen sitä mieltä jos tuotteita tulee niin palautan ne postiin ja otan kuitin niistä , onpahan minulla näyttää todisteet ., että olen palauttanut tuotteet ja samalla suojaan oman selustani jatkoa ajatellen.


Vieras

#93

18.05.2015 16:03

Haluan oikeuksia meille hujatuille ja samalla ehkäistä toisia huijatuksi tulemasta.

Vieras

#94

27.05.2015 13:46

Kielsin maksamasta laskun "lahjasta", joka oli ilmainen, kansainvälisen naisten päivän kunniaksi lähitetty ilmaiseksi, ei SIDOTTAVA !!!!, KUN MAINOKSISTA LUKI. Sain perintälaskun Fennotuonti Oy-stä. Toiminta on selvästi rikollinen!

Vieras

#95

11.06.2015 20:58

Olen puoli vuotta ollut kirjeenvaihdossa kevennys.fi firman kanssa yrittäen saada heidät lopettamaan pillereiden lähetyksen ja palauttamaan rahat. Tänään rahat palautuivat tilille. Apuna on ollut kuluttajansuoja -virasto. Kyllä on ollut uskomattoman rankka kokemus!

Vieras

#96

16.06.2015 19:44

Koska tuote ei toimi ja tilausta ei voi millään katkaista, laskua ja pakettia pukkaa vähän väliä

Vieras

#97

16.06.2015 19:48

Haluan oikeutta tätä huijarifirmaa vastaan!

Vieras

#98

10.07.2015 08:30

Adressi erittäin hyvä Kevennys/Fennotuontia kohtaan,sillä esimerkkinä meidän kaksihenkinen perheemme,halusimme kokeilla,mutta tuote aiheutti ikävät vatsavaivat.Eivät hyväksy peruutusta,vaan toimitapana on pakkomaksu/laskutus 9kk:n ajan.Todella törkää toimintaa.

Vieras

#99

03.08.2015 17:51

Koska olen joutunut itse kyseisen firman huijausyrityksen kohteeksi ja en ole syönyt mitään heidän juttuja,koska olen juuri sairastanut paksusuolen tulehduksen.

Vieras

#100

11.09.2015 13:09

Koska tilasin tuotetta mutta en voinut käyttää sitä koska alkoi tulla terveys ongelmia . Lopetin käytön ja otin yhteyttä tuotteen toimitta jaan ja pyysin että tuotetta ei enää minulle lähetetä .Mutta tilausta ei muka voinut katkaista ennen 9 kk päättymistä .,aika kumma juttu ja Neuvoton olo koska joutuu maksamaan tyhjästä Tv. Kauko