Koiraharrastuspaikka Suomussalmelle

Kommentoitu viesti


Vieras

#6

03.01.2014 22:21

Miksi seura ei itse voi tehdä aktiivisesti töitä etsiäkseen reenitiloja??Kyselemällä erinlaisia vapaita olevia paikkoja??
Adressit on käsittääkseni kuitenkin "hieman" tärkämpiä asioita varten.Kuten esim.lakialoitteita varten.(esim:homoavioliitot)
Tämä adressi kuitenkin vaikuttaa enemmän painostukselta kuin todelliselta tarpeelta tehdä itse tilojen puutten vuoksi töitä??
Kuitenkin loppupelissä:Oma esiintyminen ja käytös vaikuttaa siihen miten vuokranantajat suhtautuu siihen,että vuokraako hän tilat ja miten hänen vuokraamissaan tiloissaan ko. ihmiset koirineen saavat olla.

Vastaukset


Vieras

#7 Re:

2014-01-04 05:24:33

#6: -

Hei, sinä anonyymi kirjoittelija!

Tiloja olemme etsineet jo tovin aikaa, ihan itse kyselemällä, puskaradion kautta, olemme käyneet muutamaa paikkaa katsomassaki. Että ei tähän SOME-etsintään ole lähdetty kuin jänis haavalta ;)

Vaikuttaa enemmän painostukselta? Olemme etsimässä meille parempikuntoista tilaa, joissa jatkaa tätä harrastusta vielä suuremmissa määrin. Ja omien etsintöjen tueksi päätettiin kokeilla, josko me saatasi apua etsintään - kun tähän asti ollaan omat tilat etitty ja kustannettu kokonaan itse. Ilmaisia tiloja ei olla etsimässä niinkuin joku tuolla aiemmin jo esitti ;)

Koiraharrastus on yleisesti nousevassa asemassa, ja me todella halutaan sitä jatkaa myös talvisyömmellä, ympäri vuoden. Harmi vaan että se tuntuu olevan monelle tällä kylällä mörkö, että Doggaajat haluaa todella panostaa asiaan ja antaa ihmisille mahdollisuuden tulla reenaamaan, olipa koira minkätasoinen tai näköinen vaan, puhumattakaan ohjaajan tietotaitoudesta.

Me täällä peräkylällä ollaan vielä koiraharrastuksen kannalta jäljessä, mutta toivottavasti ei pitkään ;)

terveisin Kati Mäkeläinen

ps. Tervetuloa sunnuntaina katsomaan näyttelyreenejä Kipparille ja tutustumaan toimintaan sekä halliin :)