TORI.FI

Kommentoitu viesti

yksityinen henkilö ei yritys

#15 Ilmoituksen hylkäämisen syy

23.06.2014 08:56

yksityisten ihmisten ilmoitukset on rajattu ilmeisesti tuonne 30-50 kpl välille sitten tulee tämä


Hei,

Kiitos Toriin jättämästäsi ilmoituksesta. Valitettavasti emme kuitenkaan voineet julkaista sitä, sillä tällä hetkellä ilmoituksesi ei ole Tori.fi -palvelun sääntöjen mukainen.


Ilmoituksen hylkäämisen syy:

Ilmoitustesi suuren määrän tai tuotteiden tyypin perusteella meille on
epäselvää, myyttekö tuotteitanne yrityksenä vai yksityisenä henkilönä. Mikäli
kyseessä on yritys, huomaathan ilmoitusta jättäessäsi merkitä ilmoittajaksi
"Yritys".

Vastaukset

Sarvikuonojen maa

#18 Re: Ilmoituksen hylkäämisen syy

2015-04-02 21:12:27

#15: yksityinen henkilö ei yritys - Ilmoituksen hylkäämisen syy 

tori.fi on todellakin tosi outo paikka myydä mitään.olen itse tehnyt kauppaa ympäri maailman.netissä ja ei ole ollut mitään ongelmia.mutta kun olen laittanut tori.fi palveluun myynti ilmoituksia niin olen törmännyt jatkuvasti ongelmiin vaikka tuotteistani on aina ollut huppuhyvät kuvat ja rehelliset kuvaukset.niin olen ainakin 20.kertaa joutunut kyseisten tori.fi lukutaidottomien valvojien uhriksi.ilmoituksiani palautellaan jotka pistävät tervejärkisen hermot koetukselle.syitä ilmoitusten hylkäämiseen on ollut.1.emme ole varmoja onko tuote aito.2.emme voi julkaista ilmoitusta koska emme ole varmoja onko kyseessä yritys vai yksityinen myynti.vaikka olen aina kiltisti raksittanut yksityisen myynnin ilmoitus kaavakkeeseen.ym.haluaisin myös tietää onko toisilla tori.fi myyjillä kokemuksia siitä että  samoja ilmoituksia uusitetaan ilman että ilmoitus on edes ollut sallittua.2kk.tori.fi palvelussa.minulle rupesi tulemaan samoja ilmoituksia uusittavaksi lähes joka toinen viikko.niimpä otin kuvankaapparilla myyntisivustani kuvat josta näen että ilmoitukseni tosiaan pysyy tori.fi palvelussa luvatun.2.kk.yhtäjaksoisesti myytävänä.ennenkuin sähköpostiini tulee linkki vanhentuneesta ilmoituksesta.ongelmani ovat ratkenneet tori.fi palvelussa ylläpidolle valittamalla.huvittavinta on vain että tuo tori.fi ylläpito antaa aina saman vastauksen.´pahoittelemme´sattunutta virhettä tori.fi valvojalle on sattunut inhimillinen erehdys.jos normaali työpaikassa sattuu työelämässä jatkuvasti.nk.inhimillisiä erehdyksiä.niin se on potku takalistoon.ja esikouluun aakkosia lukemaan.yleensäkkin on tosi naurettavaa että kun myyt netissä jotain niin pitää olla valvojat.lukemmassa ja antamassa hyväksyntäänsä ihmisten myynti ilmoituksille.onneksi on suomessakin netissä ilmoituspaikkoja missä ei tarvitse odotella että joku hyväksyy myynti ilmoituksesi.kuten keltainen pörssi.nettimarkkinat.myy ja osta.com. TUOHON TORI.FI VIELÄ SEN VERRAN ETTÄ ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VAIVAUTUKO MENETTÄMÄÄN ENÄÄ HERMOJANNE KYSEISESSÄ PALVELUSSA .TORI.FI TOIMITUSJOHTAJA ON  JUSSI LYSTIMÄKI HÄNELLE VAIN SUORAAN VALITUKSET SILLÄ TOIMITUSJOHTAJAN TÄYTYY TIETÄÄ MITEN ALAISET KÄYTTÄYTYVÄT.MUUTEN MIKÄÄN EI MUUTU TORI.FI PALVELUSSA.