Miten on tälläinen mahdollista

Kommentoitu viesti

KAUKO HORTTANAINEN

#7 POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN

07.08.2014 18:25

KAKARA POLITIKOIDEN AIKANA ON JO VUOSIA OMAN MAAN SAASTUTTAJIA ON HALLITUS KATSONUT LÄPISORMIEN KUN OVAT ITSE OSALLISIA OSAKKAANA KAIKISSA TEOLLISUUDESSA TAPAHTUVIIN SAASTE VUOTOIHIN KUN EI OLE NOUDATETTU EIKÄ VALVOTTU RAKENNUS VAIHEITA NÄMÄ OVAT PAHEMMAN LUOKAN RIKOLLISIA,TÄSSÄKIN TULEE ILMI MILLAISET LAIT SUOMESSA ON JOTA POLITIKOT RIKKOO OIKEIN URAKALLA,YRITTÄVÄT VIELÄ PEITELLÄ,KUN OVAT RAUKKAMAISIA PELKUREITA,NÄMÄ SUOMALAISET POLITIKKO HUIJARIT PITÄS SAADA KANSAIVÄLISEEN OIKEUTEEN.

Vastaukset

Eino Kestää

#14 Re: POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN

2014-09-08 09:49:25

#7: KAUKO HORTTANAINEN - POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN 

Sinä, Kauko, olet tuhonnut suomen kielen tällä törttöilylläsi. Harvoin sitä joutuu lukemaan noin surkeaa tekstiä ja vielä aikuisen ihmisen kynästä eli näppäimistöstä. Voisit myös vähentää jatkuvaa HUUTAMISTASI, sillä sitä pidetään netissä varsin törkeänä. Huutaminen ei lisää uskottavuutta, vaan päinvastoin vähentää sitä.
Lisäksi demokratia on myös tähtesi vaarassa, sillä olet allekirjoittanut tämän saman adressin ainakin kolme kertaa. Onko tämä mielestäsi oikeaa asioiden hoitoa? Pitäisikö mielestäsi sinulle antaa enemmän valtaa kuin muille?