Miten on tälläinen mahdollista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Miten on tälläinen mahdollista.

ei yksittäisellä kansalaisella ole mitään valtaa

#1 Niin miten se on mahdollista

21.07.2014 20:01

Johtuu siitä,että tekjän oikeudet ovat erilaiset, voi verrata vähän siihen kun "kun savolainen puhuu niin kuulijat ovat vastuussa siitä mitä se puhuu". Suomalaisessa oikeusjärjestelmässä vastuu siirtyy,se on vain lakimiesten lakipykälä.
Monet ihmettelevät näitä,mutta niinhän se menee aina oikeuslaitoksessa ja eri oikeusasteissa vain vähän muuttuu,sitä mukaa,kuin kukin mitä mielessään kuvittelee,täytyy kuitenkin muistaa,se vanha tarina, leipäpappikin saarnaa leipänsä edestä.Raha on se päällimmäinen kysymys ja sen taidonhan suomalainenen virkamies halitsee ja suomalainen tuomari suorastaan taitaa.
Kaikkihan tukeutuvat viimekädessä hyväveli järjestelmään, ellei nyt sitten satu olemaan niitä isoiumpia miljardeja riittävävsti,että voi nuolasuttaa.

Vieras

#2

29.07.2014 10:22

kannatta harkita mitä lakia noudatat sillä suomen politikot on räikeä esimerkki lakien kiertäjänä.missä oikeasti eläkerahat.millä rahalla kaiken mailman pakolaiset pieni suomi rahottaa.niin pettämällä suomen kansalaiset,joo eduskuntaan pääsy vaatimus kun osaat valehdella kansalaisille ja olla antelias kun kyseessä on lainan anto huijarimaille jotka yhtäkkiä jonossa pyytää avustuksia ja sen jälkeen ei enää puhuta takaisin maksusta .EU HERRAT EI OLE TIETOISIA SUOMEN TODELLISESTA TILANTEESTA.OLEMME TOSI LIEMESSÄ VENÄJÄ KUTSUU

Vieras

#3

31.07.2014 13:30

Olipa kerran Kokemäenjoki. Nyt on Nikkelivirta!
Kamalaa tapahtuman vähättelyä tiedotuksessa alusta alkaen. Nikkeli tappaa! Se siitä vaarattomuudesta.. Tehdas vastuuseen joen puhdistamisesta! Sinisiipi

Vieras

#4

02.08.2014 18:19

Juuh, elikkäs jos vaikka alotetaan siitä, että kirjoitat kunnon adressin asiasta oikoluettuna. Ei tämmöstä voi ottaa tosissaan.

Vieras

#5

04.08.2014 15:52

Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelen suuresti se kuka saastuttaa on myös velvollinen maksamaan. Kuinka on mahdollista että viranomaiset myöntävät lupia ilman vahinko rahastoa ja kaivoksilla nimenomaan se on oltava suuri silä he repivät masta meidän kaikkien luonnonvaramme omiin taskuihinsa ja jättävät sitten kansalaiset korvaamaan vahingot. Ehdotan että luvan antajat ovat täydessä korvausvelvollisuudessa rahallisesti koko omaisuudellaan ja tämän pitää olla laki.

Vieras

#6

07.08.2014 17:58

vihreät aiheuttaneet suomelle miljardien laskut kun uskovat huuhaa juttuja ilmaston muutoksista vihreiden puh.joht.NIINISTÖ,ON AIVAN TYHJÄPÄINEN SELITTÄJÄ.ULOS HALLITUKSESTA HETI.ASIANTUNTEMUS OTSOONISTA TÄYSIN HAMPAATON KUN EI TODELLAKAAN OLE MITÄÄN ILMASTON OTSOONI MUUTOSTA.YMÄRTÄISI EDES ETTÄ VUOSI-SATOJA ON JA KUULUU OLLA ERIAIKAVÄLEIN SÄIDEN MUUTOKSIA,KYLMIÄ KAUSIA JA TOSI-LÄMMINTÄ,TÄMÄ ON AIVAN NORMAALIA,SILLOIN JOS ON SAASTEITA TAI OTSOONI VAIKUTUKSIA JOKAINEN NÄKEE SEN HETI KUN LUONTO ILMOITTAA ENSIMMÄISENÄ SUOMESSA JA MAILMALLA (HAVUPUUT)LASKEE OKSAT ALAS ILMAN NEULASIA, VILLE NIINISTÖ SYÖTTÄÄ KANSALLE SEMMOSTA SKEIDAA ETTÄ HUH HUH,KATSOKAAS MITÄ USA JA KIINA TYÖNTÄVÄT URAKALLA TAIVAALLE SE ON TEOLLISUUS SAASTETTA JOKA VAIKUTTAA SIKÄLÄISIIN IHMISIIN EI ESIM.SUOMALAISIIN,TÄSTÄ PITÄISI YMMÄRTÄÄ ETTÄ TÄMÄ ON SUURTA BISNESTÄ JA HUIJAUSTA MITÄ EU HARRASTAA,NIINKUIN MUISSAKIN ASIOISSA ESIM SUOMELLE MAKSETAAN TUKIA,JA SITTEN NE KEINOTELLAAN RIKOLLISESTI TAKAISIN MONIN KERTAISINA,EU ON TÄYTTÄ HUIJAUST KAIKILTA OSIN TÄHÄN EI PYSTY SAULI NIINISTÖKÄÄN SANOMAAN MUUTA KUIN, TÄMÄ ON TOTTA,MUTTA MEHÄN OLEMME KOHTA VENÄLÄISIÄ.HURRAA.
KAUKO HORTTANAINEN

#7 POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN

07.08.2014 18:25

KAKARA POLITIKOIDEN AIKANA ON JO VUOSIA OMAN MAAN SAASTUTTAJIA ON HALLITUS KATSONUT LÄPISORMIEN KUN OVAT ITSE OSALLISIA OSAKKAANA KAIKISSA TEOLLISUUDESSA TAPAHTUVIIN SAASTE VUOTOIHIN KUN EI OLE NOUDATETTU EIKÄ VALVOTTU RAKENNUS VAIHEITA NÄMÄ OVAT PAHEMMAN LUOKAN RIKOLLISIA,TÄSSÄKIN TULEE ILMI MILLAISET LAIT SUOMESSA ON JOTA POLITIKOT RIKKOO OIKEIN URAKALLA,YRITTÄVÄT VIELÄ PEITELLÄ,KUN OVAT RAUKKAMAISIA PELKUREITA,NÄMÄ SUOMALAISET POLITIKKO HUIJARIT PITÄS SAADA KANSAIVÄLISEEN OIKEUTEEN.

Kalevi Passilahti

#8 Re: Ehkä on kirjoitusvirheitä kyseisessä tekstissäni,asia mitä tarkoitan

17.08.2014 00:33

#4: -  

 VIE ASIAA ETEENPÄIN JOS OLET SAMAA MIELTÄ KUIN MINÄ.MIKSI VERONMAKSAJAT JOUTUVAT VASTUUSEEN JA MAKSAJIKSI TEOLLISUUDEN JÄTTEISTÄ JOTKA PÄÄTTÄJÄT JA VIRANOMAISET PIMITTÄVÄT KERTOMATTA JULKISESTI TODELLISTA TILANNETTA.ONKO SULLA TIETOA MITÄ TULEE MAKSAMAAN KUN 60 TUHATTA TONNIA POISTETAAN VIRTAAVASTA JOESTA.KUN KUSEE KAUMPUNKISSA KADULLE SAKKO TULEE SUHTEESSA AIKA SUURI KUN VERTAA MITÄ TEOLLISUUS JUOKSUTTAA JOKEEN IHAN VAAN VAHINKOSSA HUPS TULI VAHINKO 

Kalevi Passilahti

#9 Re: Ehkä on kirjoitusvirheitä kyseisessä tekstissäni,asia mitä tarkoitan

17.08.2014 00:37

#4: -  

 VIE ASIAA ETEENPÄIN JOS OLET SAMAA MIELTÄ KUIN MINÄ.MIKSI VERONMAKSAJAT JOUTUVAT VASTUUSEEN JA MAKSAJIKSI TEOLLISUUDEN JÄTTEISTÄ JOTKA PÄÄTTÄJÄT JA VIRANOMAISET PIMITTÄVÄT KERTOMATTA JULKISESTI TODELLISTA TILANNETTA.ONKO SULLA TIETOA MITÄ TULEE MAKSAMAAN KUN 60 TUHATTA TONNIA MYRKKYÄ POISTETAAN VIRTAAVASTA JOESTA.KUN KUSEE KAUMPUNKISSA KADULLE SAKKO TULEE SUHTEESSA AIKA SUURI KUN VERTAA MITÄ TEOLLISUUS JUOKSUTTAA JOKEEN IHAN VAAN VAHINKOSSA HUPS TULI VAHINKO 

kauko horttanainen
viljakkala

#10

19.08.2014 16:02

se on just niin kauan mahdollista,kun me kansalaiset hyväksymme kakarat eduskuntaan leikkimään,ensimmäiseksi naiset pois hoitamaan koti hommia kun lyövät omat lapset laimin, kun ovat julkisuuden kipeitä.
kauko horttanainen
viljakkala

#11 naiset pois eduskunnasta .

19.08.2014 16:41

NYT ON NÄHTY KUINKA SUMALAISET NAISPOLITIKOT ON SAANUT SUOMEN SEKAISIN THÄN LISÄTTYNÄ NEITI STUBBI.POLITIKON AMMATI VAATI VANKKAA OSAAMISTA,NYT VAIN PYRKIVÄT JULKISUUTEEN,ON NÄITÄ NEITEJÄ MIES POLITIKOISSAKIN.SURULLISTA SEURATA KUN TÄN KALTAISET HARJOTTELIJAT SOTKEE SUOMEN ASIAT.

TILANNE ON SE ETTÄ YLEISLAKKO TAI KYSYÄ VLADIMIR PUUTTINILTA HYVÄKSYISKÖ SE MEIDÄT ALUS MAAKSEEN.

NATO HUIJARIT SAAMME UNOHTAA HEHÄN HYLKII OMIAAN JO NYT.

EU HUIJANNUT SUOMEN POLITIKOT MITKÄ IHMEEN EU TUET KUN RYÖSTETÄÄN TAKASIN TOISENLAISINA MAKSUINA.KORVIIN KUULUNUT ETTÄ VÄHÄT VÄLITTÄÄ SUOMEN TILANTEESTA.

Eero, Filosofian ja terveystieteen maisteli (Yliopisto tausta)

#12 OOTTE OIKEES

25.08.2014 23:13

meitä vedätetään eturitilään koko helevetin ajan EU SIKAMAINEN TÖRKY LIITTO. 

USKOMATONTA ETTÄ EU: TASOLLA EI OSATA HOITAA SIMPPELEITÄ HOMMIA EDES!

Kuuntelin pää punasena viime eduskunnan täys istuntoa ja en todellakkaa ymmärrä mitä se ALESTANTERI STUPPI SELITTÄÄ!!

KAUHEETA VASTUU PAKOILUA MAAHAN MUUTTO ASIOISSA JA MUUTENKI JOTENKI HOMO ÄIJÄ EI PAHALLA HOMOJA KOHTAA MUTTA EI NYT HYVÄLLÄKKÄÄ HAHAHA...

Pera selli 5

#13 Re: naiset pois eduskunnasta .

25.08.2014 23:17

#11: kauko horttanainen - naiset pois eduskunnasta . 

 Kauko, älä sä tuu tänne skitsoomaa jostai gimmojen poisvetämisest eduskunnast. Cmoo gubbe hei koita snaijaa et ei ilman muijii parlamentis voi tehä tasa-arvosii päätöksii tol tasol.

Lopeta toi turha cäpslokin käyttö pysytää asia linjal jooko Kake??

Eino Kestää

#14 Re: POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN

08.09.2014 09:49

#7: KAUKO HORTTANAINEN - POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN 

Sinä, Kauko, olet tuhonnut suomen kielen tällä törttöilylläsi. Harvoin sitä joutuu lukemaan noin surkeaa tekstiä ja vielä aikuisen ihmisen kynästä eli näppäimistöstä. Voisit myös vähentää jatkuvaa HUUTAMISTASI, sillä sitä pidetään netissä varsin törkeänä. Huutaminen ei lisää uskottavuutta, vaan päinvastoin vähentää sitä.
Lisäksi demokratia on myös tähtesi vaarassa, sillä olet allekirjoittanut tämän saman adressin ainakin kolme kertaa. Onko tämä mielestäsi oikeaa asioiden hoitoa? Pitäisikö mielestäsi sinulle antaa enemmän valtaa kuin muille?

Kieli rappiolla?

#15

29.09.2014 10:15

Miten on mahdollista kirjoittaa noin väärin, sitä mä tässä eniten ihmettelen!

perus Suomalainen

#16

29.09.2014 16:04

me perrus sumallaiset vadimme etä isäm maan etu ja hilitön maham muuto on kurriin ja homosaaatio seis tai puuttin suuttu meile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111


Vieras

#17 Re:

29.09.2014 21:28

#15: Kieli rappiolla? -  

 Kyllä taitaa olla rappiolla muu kuin minun kirjoittamani teksti,on muuten tosi asiaa mitä kirjoitin,väitätkö toisin.


Vieras

#18 Re: Re: POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN

29.09.2014 21:36

#14: Eino Kestää - Re: POLITIKOT TUHOAA ITSE HÖLMÖILYLLÄÄN 

 Anteeks vaan en ole yli oppinut viisastelija,kirjoitin tosi asiaa kirjoitus virheiden kera.Kyseinen tapahtuma on tosi mistä on nyt kyllä lopetettu kirjoittelu niinkuin yleensä,asia unohdettu ei puhuta menneistä.Mutta totuus on saivartelu ei ole järkeen käypää tulet itse huomaamaan jollet osaa lukea tekstiä.


Vieras

#19 Re: Re:

29.09.2014 21:51

#17: - Re:  

 Pystykö itse padempaan oon tavallinen tallaaja tässä yhteiskunnassa oon kokenut ja katsellut sekä seudannut tätä toimintaa mitä tuhoa tehdään ilman mitään sen ihmeemää seudausta,tulet huomaamaan miten tässä käy nyt jo maapallolla on jos jonkin näköistä luonnon ilmiötä ja tämä on vasta alkua,seudaa mitä on tapahtunut,pian et voi enään muuta kuin sanoa.APUA MITÄ TÄMÄ ON ja se on lähellä.


Vieras

#20

29.09.2014 23:42

pittä liityä venäjänfereraattioon niin putin tekeem hallituksen missä timo soini on isän maan ministeri ja homo aportit ja mamutus loppuu siihhen!!!!!!!1

KAUKO HORTTANAINEN

#21

08.10.2014 08:48

KYLLÄ TÄSSÄ MAASSA ALKAA HERRAT OLLA KUSESSA KAULAANSA MYÖTEN LISÄÄ NOUSEE ESIIN KOKO AJAN.
AKAT POIS EDUSKUNNASTA HALLITUKSESTA JA MUISTA VIRKAMIES TEHTÄVISTÄ.NYKYISET OVAT JULKISUUDEN KIPEITÄ,MAATUSKOITA.
KAUKO HORTTANAINEN

#22 Re: Re: naiset pois eduskunnasta .

08.10.2014 09:03

#13: Pera selli 5 - Re: naiset pois eduskunnasta . 

 NO SE VAATII STADISSA ASUMISTA ENNEN KUIN KANNATTAA KÄYTTÄÄ SLANGI KIELTÄ ,KATSOS

STADI ON SNADI VAIKKA SE ONKIN SPULI,SILTI NAISET EI KUULU EDUSKUNTAAN.

KAUKO HORTTANAINEN

#23 Re: ELÄKÖÖN VENÄJÄ

08.10.2014 09:08

#20: -  

 NO NO NYT ALKAA KULKEA TIMO SOINI JOHTAMMAAN SUOMEA ALAMAISET VENÄJÄLTÄ.

KAUKO HORTTANAINEN

#24 KIRJOTETTUA TOTUUTTA

08.10.2014 09:16

NYT JÄRJESTÖT KANSALAISET VAATII EDUSKUNTA NURIN TÄYSPUTSAUS.UUSI IKÄRAJA 50 VUOTTA

SILLOIN ON JO KERTYNYT KOKEMUSTA.KOSKA EDUSKUNTA EI OLE KAKAROIDEN TEMMELLYS- KENTTÄ.


Vieras

#25 Re: Re: Re:

08.10.2014 10:54

#19: - Re: Re:  Pystykö itse padempaan

 Kuka tahansa, joka on ollut edes joskus hereillä koulussa pystyy "padempaan". (Oletan, että tarkoitit "parempaan".)