Adressi Israelin tueksi!

Kommentoitu viesti

Juhani Starczewski

#2151 Pääministerille ja meille kaikille oikea pukukoodi

10.08.2014 08:43

Lähettäjä: Starczewski Juhani
Lähetetty: 9. elokuuta 2014 14:22
Vastaanottaja: eduskunta @ eduskunta.fi
Aihe: Pääministerille ja meille kaikille oikea pukukoodi 
 

 

Shalomia!

 

Pääministerille ja meille kaikille oikea pukukoodi !
Alimpana: Islamilainen kalifaatti lupaa apua Hamasille

 

Muistakaapa rukouksin!
Pyydetään Taivaan Isältä itsellemme ja toinen toisellemme ja päättäjillemme
PARANNUSKURITUS!

Jesaja 45:15 Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja.

15 Totisesti, sinä olet salannut itsesi, Jumala, sinä Israelin Jumala, Pelastaja! Job 11:7 Room. 11:33

15 Verily thou art a God that hidest thyself, O God of Israel, the Saviour..

 

 

Pääministeri ohjeisti kansanedustajaa pukeutumisessa

 

 

Starczewski: Hartain toivomukseni on, että pääministeri Aleksander Stubb luopuu ajamasta Suomelle turmiollista lakialoitetta enää pidempään. Ruotsi juhli pääministerin kera ja sitten sammutetaan juhlan liekkejä vielä pitkän aikaa Ruotsin metsissä. Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, eksyivät ja ovat varoittavana esimerkkinä meillekin!

Starczewski: Tässä pukukoodi niin presidentille, eduskunnalle, hallitukselle ja ihan jokaiselle meille: Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

Vastaukset

Juhani Starczewski

#2152 Re: Pääministerille ja meille kaikille oikea pukukoodi

2014-08-10 08:45:22

#2151: Juhani Starczewski - Pääministerille ja meille kaikille oikea pukukoodi 

 

Stubb kertoi puheluistaan Rinteen kanssa:
"Mitä hemmettiä pitäisi tehdä"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080818555211_uu.shtml

o    Stubb: - Usein olemme soitelleet ja pohtineet, että mitä hemmettiä nyt oikein pitäisi tehdä.
Tärkeää on, että haemme ongelmiin yhteisiä ratkaisuja. Ja uskon, että lopulta kaikkiin tilanteisiin ratkaisut löytyvät.


Starczewski: i: Molempien on tehtävä PARANNUS!
Stubbin pitää luopua ajamasta tuhoisaa lakiesitystä,
jonka ensimmäinen allekirjoittaja hän on. Jos Suomi luopuu iankaikkisesta liitosta siunaukseen,
saa se kirouksen. Synnistä on aina seuraukset ja hintansa! Vanhurskaus kansan korottaa,
synti on kansakuntien häpeä ja tätä häpeäänsä Ruotsi juhli pääministerinsä johdolla.
Sodoma ja Gomorra annettiin meille varoittavaksi esimerkiksi. Toivottavasti Suomen eduskunta
ei aiheuta maallemme ja kansallemme vastaavaa tai pahempaa tragediaa!

….samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit,
jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin,
ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.

 

 




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…