Tampereen jouluvalot säilytettävä

Kommentoitu viesti


Vieras

#1

21.11.2014 19:15

Kyllä jouluvalot pitää olla ilahduttamassa kaupunkia pimeyden keskellä! Jouluvalot ovat tosi kauniita!

Vastaukset

onnikalla

#7

2014-12-11 16:11:00

#1: -  

 Pitääkö tätä etelän kaamosta vielä edelleen synkistää? Kumpa Tampereen Valoviikot säilyisivät samanlaisina edelleen ja antaisivat muillekin kaupungeille esimerkin siitä, miten ihmisille saadaan parempi mieli! Valoviikkoja olen käynyt joka vuosi katsomassa, vaikka välillä olen asunut kauempanakin -älkää nyt säästäkö taas väärässä paikassa...

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

#45 Re:

2014-12-29 12:46:49

#1: -  

 KAIKKI RUMAT JA SÄHKÖÄ TUHLAAVAT YKSITYISET JA JULKISET JOULUVALOT VAAN POIS JA ILOTULITTEET KIELLETTÄKÖÖN KOKONAAN JA VIINAN JUOMINEN POIS.

KANNABIKSEN KÄYTÖSTÄ JA KASVATTAMISESTA MÄÄRÄTTÄVÄ JULKINEN HÄPE'Ä RANGAISTUS JALKAPUUHUN KAUPUNGINTALOLLE.

Ulla-mummi

#49 Re:

2015-01-04 06:44:01

#1: -  

 Moniko on huomannut seinille heijastetut valot saati ihaillut niitä! Tämä on taas sitä "kuningas ilaman vaatteita" ihaiua.

Jouluvalot ovat osa Tampereen kulttuuriperinnettä, kaunistus ja hyvän mielen tuoja. Niistä voi kyllä jonkin verran maksaakin kun maksetaan kaikenlaisesta paljon turhemmastakin - kuten nyt näitä seinien valokuvioista.