Bertalle lämmin ja asianmukainen hoitotila.

Kommentoitu viesti


Vieras

#13 Ihan oikeesti..

12.02.2015 09:41

Ihme touhua, ei syöpäsairaille lapsillekaan kukaan tee kotiin omaa syöpäosastoa ihan näin omalla kokemuksella... Tarjottu terveyskeskuksen vuodeosasto on ihan oikea paikka vakavasti sairaalle lapselle. Ennenkaikkea 13 lapsen hankkiminen on puhdasta vastuuttomuutta ja tuossa vaiheessa nämä nuoremmat eivät välttämättä ole enää terveitä ja äidin terveys on todella uhattuna..Ne jotka tätäkin puoltavat tuskin maksavat veroja vaan yksinkertaisesti vaativat kaiken yhteiskunnan laskuun laittamatta itse tikkuakaan ristiin, maataan kotona maha pystyssä vuodesta toiseen ja tehdään lisää loiseläjiä..

Vastaukset

Empatiaa!

#16 Re: Ihan oikeesti..

2015-02-12 14:15:21

#13: - Ihan oikeesti.. 

 .... väärin... olen tätä asiaa puoltava, kovasti töitä tekevä ja lain mukaisesti veroja maksava naishenkilö. Mutta; yhdenkään lapsen ei pitäisi viettää öitään parakissa, ei yhtäkään yötä. Ja jos vanhemmat ovat hankkineet 13 lasta, se EI OLE tämän sairaan lapsen vastuulla. Kuitekin; eniten kärsivä on juuri tämä pieni sairas lapsi. EMPATIAA, hyvät ihmiset, EMPATIA, asettakaa itsenne tuo sairaan lapsen asemaan, vain hetkeksi, kuvittele, että olet itse tuo kaksi vuotias sairas lapsi, kuvittele ero illalla sisaruksista ja vanhemmista, kuvittele mielessäsi itsesi tuohon parakkiin nukkumaan joka ikinen yö. KUVITTELE! ASETA ITSESI TOISEN ASEMAAN, jos sinulla riittää siihen kykyä!!!!