Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti


Anonyymi

#19

30.05.2015 00:13

Olen eläkkeellä, perus-sairauksia useita en siis pysty toimimaan työelämässä. En ole useaan vuoteen eläke ikäinen. Jos ja kun eläkkeensaajan asumistuki tiputetaan ankaralla kädellä sen reilu 100€/kk tai enemmän sitten joukolla sossun luukulle ja sekö parantaa sitten suomen taloutta? Vaikka pieni eläke näillä olen pärjännyt hyvin ja minulla pienin mahdollinen eläke kun ei työhistoriaa saanut paljoa kasaan. Ei hyvältä tulevaisuus näytä. Viedään viimeinen omatunnonarvo jatkossa sitten lakki kourassa sossun luukulle nöyristelmään jotta saa perusosalle lisäosat sinnehän tarvitsee 3kk tiliotteet ja tiedot ja usein viranhaltija ei käytä harkinnanvaraista mietintää..

Vastaukset

Kari

#292 Re:

2015-06-05 10:13:21

#19: -  

 Mullakin on kokonaiseläke vain 40e/kk suurempi kuin sossutoimiston toimeentulotukiraja.Voikohan kela leikata asumistuen muutoksella ja pienentämisellä alle toimeentulotukinormien?Jos voi,niin yhteyttä kai otettava EU-tuomioistuimeen?

sossutädeille lisää työpaikkoja

#409 Re:

2015-06-10 06:24:37

#19: -  

 Jospa se onkin niin, että vähäosaosilta leikkaamalla ja ne vähätkin pois ottamalla saadaan Suomeen lisää työpaikkoja. Niille aivottomille, sydämettömille sossutantoille, jotka nyysäävät jokaisen hakemuksen löytääkseen pienen viitteen jolla hakemus voidaan hylätä.