Kiusaaminen, vainoaminen ja niihin liittyvä uhkaaminen kriminalisoitava

Kommentoitu viesti

Ville Honkala
Seinäjoki

#1

03.01.2010 09:59

Se kriminalisointi tarkoittaisi käytännössä sitä että ihmiset voisivat tehdä rikosilmoituksia toisiataan kun riitaa tulee. Kiusaaja voisi väittää että hän se on jota on kiusattu. Suomen poliisi voisi vainota ihmisiä kuten tähänkin saakka. Lait eivät koske kaikkia ikävä kyllä. Poliisin sisäinen tutkinta puuttuu, poliisi vaan valvoo toistaan. Siksi Suomi on poliisivaltio. Suomen valtio se on suurin vainoaja tässä maassa. Vähän samantapainen asia kun pätkätöihin yritettiin saada joku roti niin sitten oli pian valtio syytettynä oikeudessa, Suomen suurin pätkätyöllistäjä ja riistäjä kun on mutta tuliko tuomioita?

Vastaukset

nainen

#17 Re: Laithan on vain rehellisiä varten...

2012-04-23 14:03:05

#1: Ville Honkala -

Itse kärsin kiusaavasta naapurista. Kiusa on vain "vähäistä" pikku kiusaa, mutta selvää kiusantekoa kuitenkin. Itse toivoisin, että voisin tehdä rikosilmoituksen siitä, miten naapuri vainoaa perhettäni. En tiedä loppuisiko vainoaminen tähän, vai saisinko itsekin samanlaisen syytteen, ihan vain kiusaksi. Tosihan se on ,että ne jotka eivät lakia kunnioita tai ovat muuten vain moraalittomia tai hulluja käyttäisivät tilannetta hyväkseen ja tehtailisivat noita rikosilmoituksia. Itse onlen kuitenkin vailla apua ja kärsin naapurin vainosta.


Vieras

#20 Vainoaminen

2013-06-11 16:12:40

#1: Ville Honkala -

Ihmellistä tekstiä suollat. Mainitemasi asiat ei millään tavalla liity vainoamiseen.

Selkokielellä vainoaminen on sitä, että yleensä entinen puoliso vainoaa

mm. eronjälkeen.

 

Kannattaa googlettaa sanalla vainoaminen, niin ymmärrät mistä todellisuudessa on kyse.

 

Vainoamisen kohteeksi joutunut