Ei pakkorokotuslaille

Kommentoitu viesti

Simo Lunki
Vieras

#2 Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista

30.11.2010 23:18

Jokaisella ihmisellä on oikeus OMAN ruumiin koskemattomuuteen. Poliitikoilla EI ole OIKEUTTA KOSKAAN toisen ihmisen koskemattomuuden kajoamiseen. Alkaa muistuttaa Natsi-Saksan touhuja. En ole ottanut yhtään piikkiä armeijan (6/1980-2/1981) jälkeen ja ei ole vakavia sairastumisia ollut, tunnen monia lähipiiristä piikkejä ottaneita ja ovat sairastuneet "pahemmin". Päätelkää itse näistä "mittatilauspandemioista". Aito vastustuskyky TULEE sairastamalla, ei synteettisillä myrkyillä, joita EI ole RIITTÄVÄSTI tutkittu. KOKO HOMMA HAISKAHTAA.

Vastaukset

Kansine
Vieras

#13 Re: Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista

2010-12-01 00:47:15

#2: Simo Lunki - Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista 

 "Jokaisella ihmisellä on oikeus OMAN ruumiin koskemattomuuteen. Poliitikoilla EI ole OIKEUTTA KOSKAAN toisen ihmisen koskemattomuuden kajoamiseen. Alkaa muistuttaa Natsi-Saksan touhuja."

Tämäpä tämä!!! Minä en edes kaipaa perusteluja, miksi jokin rokote olisi kohtuuttoman vaarallinen tms: pääasia, että minulla on oikeus siitä kieltäytyä, vaikka sen harmittomuutta olisi miljoonaan otteeseen todisteltu! Se nyt vaan kerta kaikkiaan kuuluu perus ihmisoikeuksiin!

Minua ei yli kuolleen ruumiini väkisin rokoteta >:(

Vieras
Vieras

#151 Re: Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista

2010-12-06 17:43:36

#2: Simo Lunki - Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista 

En ota rokotteita enkä käytä lääkkeitä, enkä muista edes vuotta milloin olisin sairastellut.  Tiedän myös henkilöitä, jotka ottavat rokotteita, lääkkeitä ja syövät jatkuvasti toistuvia antibiottikuureja ja ovat aina sairaana. Elimistöä ei ole tarkoitettu lääkekaapiksi vaan puhtaaksi.

Timo
Vieras

#225 Re: Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista

2010-12-09 11:20:07

#2: Simo Lunki - Järjetöntä koskemattomuuden/oikeustajun loukkaamista 

Totta kirjoitat. Tässä on kyse myös Perustuslaista, jonka mukaan kansalainen saa itse päättää, mitä hän tekee. Toisin sanoen, jos haluaa ottaa riskin sairastumisesta tai jopa kuolemasta, se vapaus pitää olla. Toisaalta pitää olla myös vapaus tervehtyä keinolla, mikä välttämättä ei ole Terveyden ja Hyvinvoinnin laitoksen päättämä tapa tervehtyä.

 Eli vapaus koskemattomuuteen, mielipiteeseen ja itsenäiseen päätäntävaltaan kunhan lakia noudatetaan.