Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

hooohhhooo

#71 Re: Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

16.01.2013 22:04

#68: Jebediah - Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

apua.. sun juttus alkaa jo kuullostaa surullisen sairaalta. avaisit silmät ja nostaisit välillä edes hetkeksi katsees pois raamatusta. toivon ettei kukaan allekirjoita tätä.

Vastaukset

Jebediah

#73 Re: Re: Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

2013-01-16 23:03:56

#71: hooohhhooo - Re: Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

Mistä sinä tiedät luenko minä raamattua katse laskettuna jotta sen voisin nostaa. Älä sinä puhu minulle silmien avaamisesta. Ne ovat auki niin totta kuin vaellan sielunvihollisen valtakunnassa, Jalopeurana demonien keskellä.

Sairauteesi et voi saada kuin yhdenlaista apua, mutta tuskin osaat siihen lääkettä hakea, sitä et löydä Raamatusta, et isolla tahi pienellä kirjoitetusta kun et suostu sitä oikeasti etsimään. Olet lankeamassa siihen kadotukseen ja pätsiin jota niin kovasti havittelet. Kutsunet sitä vapaudeksi. Vapaus on vain pahuuden instrumentti.

Surun kanssa tällä ei ole mitään tekoa. Surullisen sairaalta...ainoa mitä voisin tuolla luonehtia olisi jonkun rakaan läheisen sairaus. Sairaus, vitsaus, Jumalan ruoska. Joskus minusta vaan tuntuu siltä että Jumala vihaa meitä. Juurikin tästä luonnottomuudesta ja siitä että te kavahdatte ja heitätte lokaanne saan voimaa koska tiedän että olen oikeassa.